Haluan tämmösen naisen:
Bmi väliltä 22-24.9. Olen googlannut bmi kuvia vartaloista. Tuossa välissä naiset sexyimpiä minun mielestäni. Naisessa täytyy olla vähän läskiä mutta ei liian löysä. Pitää harrastaa urheilua. Ei riippuvia tissejä. Ei liian suuret tai liian pienet. Ei silareita aidot täytyy olla. Pitkät hiukset ja vaaleat. Ei valkoiset tai keltaiset. Siniset silmät. Pituus 160 cm tienoilla. Ei saa käyttää meikkiä vaan oikeasti kaunis naama. Kiltti ja iloinen. Ei saa olla kova ääni.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:50"]Mäki haluaisin miehen, joka ois komea mutta ei ylimielinen, hellä mutta osaa olla makuuhuoneessa rajukin, rikas mutta antelias, hauska mutta vakava tilanteen vaatiessa, seksuaalisesti aktiivinen, mutta haluaisi vain omaa puolisoaan. Sitte mä herään todellisuuteen ja tajuan ettei sellasia miehiä ole olemassakaan. Ja elämä jatkuu.
[/quote]
On näitäkin, minulla. Ja sain sellaisen vaikka hiukset on lyhyet, meikkaan ja BMI selvästi alle ap:n vaatimusten. Ja rinnatkin taitaa olla liian isot.
Ap sulla on aika pinnalliset vaatimukset
Pieni ja pyöree,eiköhä näitä suomesta löydy
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:11"]Bmi väliltä 22-24.9. Olen googlannut bmi kuvia vartaloista. Tuossa välissä naiset sexyimpiä minun mielestäni. Naisessa täytyy olla vähän läskiä mutta ei liian löysä. Pitää harrastaa urheilua. Ei riippuvia tissejä. Ei liian suuret tai liian pienet. Ei silareita aidot täytyy olla. Pitkät hiukset ja vaaleat. Ei valkoiset tai keltaiset. Siniset silmät. Pituus 160 cm tienoilla. Ei saa käyttää meikkiä vaan oikeasti kaunis naama. Kiltti ja iloinen. Ei saa olla kova ääni.
[/quote]
Eli ei siis tarvitse olla edes elossa?
Mä en vaadi mieheltä mitään muuta kuin ettei vaadi multa seksiä, yhteydenpitoa tms. Tää vaan siksi että olen jo naimisissa