Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan tämmösen naisen:

Vierailija
19.07.2015 |

Bmi väliltä 22-24.9. Olen googlannut bmi kuvia vartaloista. Tuossa välissä naiset sexyimpiä minun mielestäni. Naisessa täytyy olla vähän läskiä mutta ei liian löysä. Pitää harrastaa urheilua. Ei riippuvia tissejä. Ei liian suuret tai liian pienet. Ei silareita aidot täytyy olla. Pitkät hiukset ja vaaleat. Ei valkoiset tai keltaiset. Siniset silmät. Pituus 160 cm tienoilla. Ei saa käyttää meikkiä vaan oikeasti kaunis naama. Kiltti ja iloinen. Ei saa olla kova ääni.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä!

Ai niin minähän olenkin jo avioliitossa, mutta olisin ollut.

Vierailija
2/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on tarjota vastineeksi, kun on noin rajatut vaatimukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuten, paitsi tummat hiukset ja silmät. Kunhan ilmoitin. :D

Vierailija
4/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä vuorostasi, millainen kultakimpale siellä päässä on tarjolla.

Vierailija
5/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun miehet aina mainostaa kuinka pitävät luonnonkauniista naisista ja meikkiä ei saa olla yhtään tai ainakaan ei paljon. Kuitenkin kuolaavat näitä naisia, joista näkyy kilometrin päähän että täysi meikki naamassa. :D huvittavaa

Vierailija
6/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten natsaa, mitta silmät vihreät. Kelpaako?

Vierailija
7/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oot sellanen jonka tuollainen nainen haluaa. Eikä naista haittaa että kyttäilet naisten bmi:tä.

Vierailija
8/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin otsikosta, että saahan sitä aina haluta. Mutta ei nyt pahat vaatimukset, itse lähes tuollainen, mutta tummat hiukset luonnostaan. Itse haluaisin miehen, joka on n. 183cm, urheilullinen kroppa, hyvä perse, pukeutuu hyvin, tumma (kaikki hiukset vielä päässä) 25-32v, kohtelias, rehellinen, uskollinen, hauska ja puhelias.

Vierailija
9/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:20"]Jännä kun miehet aina mainostaa kuinka pitävät luonnonkauniista naisista ja meikkiä ei saa olla yhtään tai ainakaan ei paljon. Kuitenkin kuolaavat näitä naisia, joista näkyy kilometrin päähän että täysi meikki naamassa. :D huvittavaa
[/quote]

Miehet luulevat, että vain sellainen yliampuva stripparityyli on meikkauksen tulosta. Olisi kiva joskus nähdä esimerkkikuvia näistä luonnonkauniista meikittömistä naisista.

Vierailija
10/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mistä löydän tämmösen naisen? Ikä unohtui noin 35. Minä olen eronnut ja yli 40.

Vierailija
11/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööm... Miksi siniset silmät? Miksei ruskeat tai vihreät käy päinsä? No Further questions

Vierailija
12/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, kun hakee vaikka googlesta tai instagramista "no make up" -kuvia, niin näkee, että suurimmalla osalla on ns. nudemeikki eikä suinkaan meikittömät kasvot. Samoin on aika turha puhua meikittömyydestä, jos kulmat tai ripset on kestovärjätyt tai ripsissä pidennykset, kulmatatuoinneista puhumattakaan. Ilman filtteriä rohkaisee myöskään harva julkaista kuvaa.

Vierailija
13/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:31"]Huvittaa, kun hakee vaikka googlesta tai instagramista "no make up" -kuvia, niin näkee, että suurimmalla osalla on ns. nudemeikki eikä suinkaan meikittömät kasvot. Samoin on aika turha puhua meikittömyydestä, jos kulmat tai ripset on kestovärjätyt tai ripsissä pidennykset, kulmatatuoinneista puhumattakaan. Ilman filtteriä rohkaisee myöskään harva julkaista kuvaa.
[/quote]

Nimenomaan. Ja juuri esimerkiksi kulmat ja ripset meikattuina/värjättyinä saavat kasvoista jo todella erinäköiset verrattuna vaaleisiin kulmiin ja ripsiin. Joten feikattuahan se "meikittömyys" silloin todellakin on, sitten esitetään niin rohkeita ja voimaantuneita kun uskalletaan laittaa ne muka meikittömät kuvat. Voi hohhoh.

Vierailija
14/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:20"]Jännä kun miehet aina mainostaa kuinka pitävät luonnonkauniista naisista ja meikkiä ei saa olla yhtään tai ainakaan ei paljon. Kuitenkin kuolaavat näitä naisia, joista näkyy kilometrin päähän että täysi meikki naamassa. :D huvittavaa [/quote] Miehet luulevat, että vain sellainen yliampuva stripparityyli on meikkauksen tulosta. Olisi kiva joskus nähdä esimerkkikuvia näistä luonnonkauniista meikittömistä naisista.

[/quote]

Niitä näkee yleensä suihkun jälkeen alasti .. mutta tuskin ymmärrät katsoa.

Vierailija
15/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin sopiva, paitsi naama ei ole kaunis, en ole kiltti, enkä vapaa. Eiköhän sunkin täydy jostain vaatimuksista tinkiä.

Vierailija
16/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa näkee meikittömiä naisia.

Vierailija
17/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluaisin miehen, joka ois komea mutta ei ylimielinen, hellä mutta osaa olla makuuhuoneessa rajukin, rikas mutta antelias, hauska mutta vakava tilanteen vaatiessa, seksuaalisesti aktiivinen, mutta haluaisi vain omaa puolisoaan. Sitte mä herään todellisuuteen ja tajuan ettei sellasia miehiä ole olemassakaan. Ja elämä jatkuu.

Vierailija
18/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:20"]Jännä kun miehet aina mainostaa kuinka pitävät luonnonkauniista naisista ja meikkiä ei saa olla yhtään tai ainakaan ei paljon. Kuitenkin kuolaavat näitä naisia, joista näkyy kilometrin päähän että täysi meikki naamassa. :D huvittavaa [/quote] Miehet luulevat, että vain sellainen yliampuva stripparityyli on meikkauksen tulosta. Olisi kiva joskus nähdä esimerkkikuvia näistä luonnonkauniista meikittömistä naisista.

[/quote]

Niitä näkee yleensä suihkun jälkeen alasti .. mutta tuskin ymmärrät katsoa.

[/quote]

Naisena näen itseni sekä muita meikittömiä naisia toki useinkin. Pointti olikin se, että yleensä miehet, jotka ilmoittavat ihailevansa meikittömiä naisia, eivät tajua, että heidän ihannenaisillaan oikeasti on meikkiä. Siksi pyysin esimerkkikuvia siitä, mitä "meikitön" tarkoittaa esimerkiksi ap:n mielestä. Kyllähän vastaherännyt tai saunanraikas nainen voi näyttää ihanalta, mutta tämä liittyy kontekstiin. Kaupungilla sama look toimii harvalla.

Vierailija
19/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kuinka läheltä liippaa muttei kuitenkaan.. bmi 25. Sinähän sitten oletkin täysin virheetön..Vai!

Vierailija
20/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten minä, mutta bmi 21 :)