Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on jo kolmas päivä putkeen kun tuntematon mies...

Vierailija
19.07.2015 |

moikkaa minua vastaan kävellessään tässä lähistöllä missä asun, aina melkein samalla kohdalla reittiä jota kuljen! ÄYksi päivä noin 40v mies, toinen pv noin 20v nuori mies ja kolmas päivä joku vanhempi tummaihoinen mies.
Mistä tämä johtuu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ota heihin katsekontaktia joten siitäkään ei voi johtua. Tulee joka kerta ihan puskista. Ap

Vierailija
2/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistä moikkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ÄYksi = yksi
Ap

Vierailija
4/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet viehättävä?

Vierailija
5/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin naapurustossa tervehditään, tunsi tai ei. 

Aloituksesi viittaa vahvasti mielenterveysongelmiin... Mitä sitä nyt sen kummemmin edes kiinnittää huomiota kadulla, jos joku moikkaa? Jos se tapahtuu vielä ihan kotitalon kulmilla. Ryntää heti nettii tekemään aloituksen tästä polttavasta aiheesta. Ei normaalia!

Vierailija
6/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ensimmäisenä mieleen,että pitävät ulkonäöstäsi. Ainakaan itse en (miehenä) moikkaisi tuntematonta rumaa naista. Miksi niin tekisin? Jotain sitä haluaisi vastaantulijasta,jos tulee tarve moikata. :)

Vierailija
7/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kukaan tuntematon nainen ole koskaan moikannut. Aina olleet miehiä. Ap

Vierailija
8/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasi on lähiräkälän vessan seinällä, siinä lukee "ale, vain 10 euroa".

Vierailija
9/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:13"]Meillä ainakin naapurustossa tervehditään, tunsi tai ei. 

Aloituksesi viittaa vahvasti mielenterveysongelmiin... Mitä sitä nyt sen kummemmin edes kiinnittää huomiota kadulla, jos joku moikkaa? Jos se tapahtuu vielä ihan kotitalon kulmilla. Ryntää heti nettii tekemään aloituksen tästä polttavasta aiheesta. Ei normaalia!
[/quote]

No mulla on kyllä mielenterveyden kanssa ongelmia. Että ihan hyvin aavisteltu. Ap

Vierailija
10/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä moikkaan kaikkia jotka tulevat vastaan joko omalla kotipihallani tai esim. lenkkipolulla vaikka en tuntisikaan. 

Vierailija
11/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:20"]Kuvasi on lähiräkälän vessan seinällä, siinä lukee "ale, vain 10 euroa".
[/quote]

Haahaa! :D Ei kukaan ole musta kuvaa edes ottanut.

Vierailija
12/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:13"]Meillä ainakin naapurustossa tervehditään, tunsi tai ei.  Aloituksesi viittaa vahvasti mielenterveysongelmiin... Mitä sitä nyt sen kummemmin edes kiinnittää huomiota kadulla, jos joku moikkaa? Jos se tapahtuu vielä ihan kotitalon kulmilla. Ryntää heti nettii tekemään aloituksen tästä polttavasta aiheesta. Ei normaalia! [/quote] No mulla on kyllä mielenterveyden kanssa ongelmia. Että ihan hyvin aavisteltu. Ap

[/quote]

Joo, ei tässä kummmpi psykologi tarvinnut olla, että havaitsee tiettyä paranoidisuutta. 

Ystävälliset ihmiset nyt tervehtivät ylipäänsä naapurustonsa ihmisä. Ei siihen mitään erityistä syytä tarvitse olla. Minä moikkaan täällä postimiestä ja koiranulkoiluttajia tavan takaa. Moikkaisin sinuakin, jos vastaan tulisit ihan tässä kotikulmilla. 

Ja jos olet kaunis nainen, niin sitä enemmän miehillä motiivia vähän ottaan kontaktia. Jos et ole, niin sitten ihan muuten vain. Yleensä, jos joku katsoo vähän pitkään, niin moikkaan takuuvarmasti eli katse on merkittävä. 

Vierailija
13/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:13"]Meillä ainakin naapurustossa tervehditään, tunsi tai ei.  Aloituksesi viittaa vahvasti mielenterveysongelmiin... Mitä sitä nyt sen kummemmin edes kiinnittää huomiota kadulla, jos joku moikkaa? Jos se tapahtuu vielä ihan kotitalon kulmilla. Ryntää heti nettii tekemään aloituksen tästä polttavasta aiheesta. Ei normaalia! [/quote] No mulla on kyllä mielenterveyden kanssa ongelmia. Että ihan hyvin aavisteltu. Ap

[/quote]

Joo, ei tässä kummmpi psykologi tarvinnut olla, että havaitsee tiettyä paranoidisuutta. 

Ystävälliset ihmiset nyt tervehtivät ylipäänsä naapurustonsa ihmisä. Ei siihen mitään erityistä syytä tarvitse olla. Minä moikkaan täällä postimiestä ja koiranulkoiluttajia tavan takaa. Moikkaisin sinuakin, jos vastaan tulisit ihan tässä kotikulmilla. 

Ja jos olet kaunis nainen, niin sitä enemmän miehillä motiivia vähän ottaan kontaktia. Jos et ole, niin sitten ihan muuten vain. Yleensä, jos joku katsoo vähän pitkään, niin moikkaan takuuvarmasti eli katse on merkittävä. 
[/quote]

Asun kaupungin lähiössä ja täällä ei kukaan moikkaa ketään tuntematonta ellei ole jotain taka-ajatuksia! No onhan se kiva jos miellytän moikkaajien silmää :) Ap

Vierailija
14/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan ole se sama tyyppi, jota vainottiin bussissa?

Vierailija
15/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:20"]Kuvasi on lähiräkälän vessan seinällä, siinä lukee "ale, vain 10 euroa".
[/quote]

Haahaa! :D Ei kukaan ole musta kuvaa edes ottanut.
[/quote]mistä tiiät? Jos joku on salaa ottanut

Vierailija
16/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:09"]

En edes ota heihin katsekontaktia joten siitäkään ei voi johtua. Tulee joka kerta ihan puskista. Ap

[/quote]Jaa että puskaraiskaajia? Arvasin heti kun mainitsit sen tummaihoisenkin-

Vierailija
17/17 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:09"]

[/quote]Jaa että puskaraiskaajia? Arvasin heti kun mainitsit sen tummaihoisenkin-
[/quote]

Hehheh :D ei sentään sellaisia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän