Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten löytää yhden yön seuraa?

Vierailija
19.07.2015 |

Baarista siis. Pitääks ihan suoraan ehdottaa, että lähdetkö panemaan, vai miten? Kumman luo mennään? Ja miten se tilanne sit etenee? Heti sänkyyn vai eka jotain juttelua jne? Käyttekö ekaks pesemässä värkkinne? Entä lähdettekö sit heti kotiin tai häädätte miehen pois? Vai jäädäänkö yöks?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja!?

Vierailija
2/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jätkä ja mulla kans tämä vähän hämärän peitossa. Jos tapaan baarissa miellyttävän naisen ja juttelen tämän kanssa niin tuntuu jotenkin hassulta, että jossain vaiheessa pitäisi tokaista että tuutko meille jne. Ehdottaminen tuntuu jotenkin hankalalta ja pelkään että mua pidetään ihan mulkkuna jos kysyn suoraan. Kaikki yhdenillan jutut on lähtenyt joko naisen aloitteesta tai se on vain tapahtunut. Mäkin kaipaisin vähän neuvoja, sillä kieltämättä tässä on paineita kerennyt kasautua jo jonkun verran..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että jos nuo jutut ei ole selvät teille molemmille, tai niitä täytyy jotenkin "jännittää", niin ette ehkä ole hyvä pari.

Vierailija
4/5 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Eräs pelimies kertoi mulle kun kysyin häneltä suoraan mitä se sanoi naiselle kun se lähti heti mukaan?

Selvinpäin pitää olla.

Tottakai ensin flirtit ja sellaiset hymyt mutta kysyi sitten kohteliaasti: Olisiko mahdollista viettää kanssasi laatuaikaa kaiken kivan merkeissä?

Tapahtui laivalla. Täti oli hoidossa ja kaveri palasi tunnissa takaisin tyhjäksi ammuttuna.

Älkää olko niin vaikeita jos haluatte pikapanoja

Vierailija
5/5 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sulle miettimistä, pikkuinen.