Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin naimisissa olevan miehen.. pitäisikö edetä?

Vierailija
19.07.2015 |

Tapasimme baarissa muutama viikko sitten. Hän oli kaverinsa kanssa ja minä oman ystäväni kanssa. Juttelimme tämän "Ericin" kanssa koko illan, tanssimme ja hän tarjosi minulle muutaman juoman. Hän myös pussasi minua ja halasi. Hän kertoi olevansa naimisissa ja sen, missä työskentelee, mistä koulusta on valmistunut ym ja kaikki tiedot pitävät paikkansa Fb:n ja Linkedinin mukaan. Hän myös halusi tulla luokseni yöksi, mutta torjuin sen - koska hän on naimisissa. Hän tavasi vielä minulle nimensä (joka oli suht erikoinen) ja sukunimensä (joka oli myös suht erikoinen ja josta löytyy useita kirjoitusasuja).

Pitäisikö ottaa kontaktia vai vaan antaa olla? Hän asuu veljeni kanssa samalla alueella, joten voisin vaikka törmätä häneen joskus. Olen kiinnostunut hänestä.  Hän tuskin muistaa omaa nimeäni, enkä oikein muutakaan tarkkaa tietoa kertonut itsestäni.

Mitä teen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät varatun miehen rauhaan ja etsit itsellesi miehen vapailta markkinoilta!!!

Vierailija
2/2 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulet? Jos haluat olla jollekkin panopuu (koska sitä mies haluaa) ja tuhota jonkun naisen elämän ja mahdollisesti lapsien, niin mikäs siinä. Sitten voit kavereille ja vanhemmille kertoa miten hyvän miehen olet löytänyt ja miten olette onnellisia yhdessä n. 4-5 kertaa kuussa. Ja kaikki ovat onnellisia puolestasi ja ylpeitä sinusta, varsinkin vanhempasi miettivät että ovat todella hienon ihmisen kasvattaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla