Raskaana?
Te, jotka olette raskaana tai saaneet lapsia, osaisitteko auttaa tai kertoa mielipiteenne?
Kuukautiseni ovat aiemmin olleet säännölliset, tämän vuoden alusta ovat olleet epäsäännölliset. Pidän kirjaa kuukautisistabi, koska ovat epäsäännölliset. Tällä hetkellä väli on ollut 24-37 päivää. Kahdet viimeiset ovat tulleet 27 päivän välein.
Elän parisuhteessa. Meillä kävi kuukausi sitten tilanne jossa ehkäisyä ei käytetty.
Olen lukenut paljon netistä tietoa ja tein 2 testiä ennen kuukautisten alkamista ja kolmannen sinä päivänä kun kuvittelin kuukautisten alkavan. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa viikko sitten. Tunnistan kuukautisten alkamisen siitä, että yhden päivän ajan päätäni särkee järjettömästi, tätä päänsärkyä ei ole näkyny mailla halmeilla. Kaikki testit ovat olleet negatiivisia.
Alavatsaani koskee aina välillä, tunne on menkkakipu, ramppaan vessassa useammin pissalla, suutani kuivaa ja olin viime viikolla flunssassa. Voisiko näistä päätellä mitään?
Olen ajatellut odottaa vielä yhden viikon ja tehdä uuden testin, jos sekin nega ja kuukautisia ei näy varaan lääkärin.
Kiitos kaikille jo etukäteen vastauksista:)