Montako laskiaispullaa ollet syönyt?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
2, tänään kummatkin. Mantelimassalla tietty! No eipähän taas vuoteen tartte.
mun oli hillolla
Ollen syönyt ainakin 80 laskiaispullaa, vuosien varrella , toki.
Olen ostanut ainakin kuukauden ajan jo niitä kahden pullan pakkauksia. Sanoisin että on kohta 20 pullaa mennyt. Vaikea alkuvuosi oli ennen sodan alkamistakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut ainakin kuukauden ajan jo niitä kahden pullan pakkauksia. Sanoisin että on kohta 20 pullaa mennyt. Vaikea alkuvuosi oli ennen sodan alkamistakin.
Osaatko sanoa mikä valmistaja on paras pulla?
Tänään 4 isoa, manteli-mansikkahillo-kermavaahtotäytteellä, nam
Kolmekymmentäkahdeksan, mantelimassalla. Meni ehkä muutama hillollakin, ei sen niin väliä.
Yhden, tänään leivottiin lasten kanssa.
Yhden kaupan pullan olen syönyt (Fazer). Pulla ei maistunut yhtään miltään, mutta oli kivan ilmava rakenteeltaan.
Teen varmaan huomenna itse, niin saa paljon parempia.
Ei meillä syödä ollenkaan sellaista vehnäjauho sokeri mössöä jossa kermavaahto välissä. En leivo itse ja kaupassa oli 18 euroa kilohinta kahdella laskiaispullalla. Ostin ruisleipää ja tein niistä täytettyjä kuitupitoisia herkkuja voileipä pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sanoa mikä valmistaja on paras pulla?
Muakin kiinnostaisi suositukset!
Illalla syön ensimmäisen
Ehkä tulee toinenkin syötyä joko laskiaissunnuntaina tai -tiistaina
Mantelimassalla tietty
Tänään ostin kaksi, yhden hillolla ja yhden mantelimassalla. Syön ne jälkiruoaksi illalla. :-)
Syön vasta huomenna yhden ja laskiaistiistaina toisen.
Kolme, yhden valmiiksi pakatun hillolla kun isäni toi ja kaksi mantelimassalla Fazerilta haettuna.
2, tänään kummatkin. Mantelimassalla tietty! No eipähän taas vuoteen tartte.