Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko katsomassa gymnaestradaa? Esiintyikö lapsesi?

Vierailija
18.07.2015 |

Minkälaista oli? Yritin etsiä kävijämääristä tietoa mutta omituisen vaikeaa oli.

Onkohan tänään stadin yössä paljon voimistelijoita? :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:11"]Minkälaista oli? Yritin etsiä kävijämääristä tietoa mutta omituisen vaikeaa oli.

Onkohan tänään stadin yössä paljon voimistelijoita? :D
[/quote]
En tosiaankaan. Pelkkiä bottompoikia.

Vierailija
2/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin vaan telkkarista, mutta lapsi kiinnostui. Etsitään nyt syksyksi jotain jumppa- voimisteluryhmää tokaluokkalaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:13"]

Katsottiin vaan telkkarista, mutta lapsi kiinnostui. Etsitään nyt syksyksi jotain jumppa- voimisteluryhmää tokaluokkalaiselle.

[/quote]

Joukkuevoimistelua varmaan olette etsimässä.

Vierailija
4/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin katsomassa ja esiintyi mm. eilisessä FIG-gaalassa ja Pohjolaillassa tiistaina. :) Tosi hieno tapahtuma ja Helsinki oli koko viikon täynnä voimistelijoita. Kaupunkilavoilla oli myös tosi hyvä tunnelma ja paljon katsojia.

Vierailija
5/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:13"]

[/quote]

Ihanaa että saitte kimmokkeen!

Vierailija
6/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:17"]

Olin katsomassa ja esiintyi mm. eilisessä FIG-gaalassa ja Pohjolaillassa tiistaina. :) Tosi hieno tapahtuma ja Helsinki oli koko viikon täynnä voimistelijoita. Kaupunkilavoilla oli myös tosi hyvä tunnelma ja paljon katsojia.

[/quote]

Jotenkin harmittAa miten tästä ollaan oltu niin suht hissukseen :( Mielellään oisin menny esim. to nne gaalaan mutta kun en tiennyt koko tapahtumasta.. Oliko gaalassa paljon väkeä vai väljää katsomoissa? Saiko rahalle vastinetta?

Vierailija
7/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21000 osallistujaa muistaakseni 35 viidestä eri maasta. Lisäksi noin 4000 vapaaehtoista. Kivaa oli! Itse esiinnyin sekä perheliikunnan että naisten kenttäohjelmassa ja olin paikalla tähän päivään asti viime lauantaista lähtien.

Voimistelun on todella vaikeaa saada medianäkyvyyttä, sillä perinteiset urheilutoimitukset eivät sitä kovin arvosta, eikä siinä liiku samanlailla raha kuin miehisissä lajeissa. Se on kuitenkin kivaa ja sitä voi harrastaa monellaisilla tavoitteilla ja hinnoilla. Lisäksi se on koko elämänkaaren kestövä harrastus parhaimmillaan. Toivottavasti löydätte lapsellenne sopiva seuran ja ryhmän! 

Neljän vuoden päästä tämä tapahtuma on Itävallassa. Tähtäin sinne! 

Vierailija
8/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:20"] 

[/quote]

Jotenkin harmittAa miten tästä ollaan oltu niin suht hissukseen :( Mielellään oisin menny esim. to nne gaalaan mutta kun en tiennyt koko tapahtumasta.. Oliko gaalassa paljon väkeä vai väljää katsomoissa? Saiko rahalle vastinetta?
[/quote]

Oli kyllä täyttä. Tyttö sanoi, että myös toinen eilisen illan näytös oli aikalailla täynnä. Olin itse myöhemmässä. Myös pohjolaillassa oli jäähalli lähes täysi. FIG-gaala kuulemma on viikon suositun näytös. Helsingissä on ainakin paljon mainoksia esim. bussipysäkeillä, mutta tosiaan televisiomainontaa yms. on ollut harmittavan vähän. Rahalle sai kyllä ehdottomasti vastinetta. Messukeskukseen maksoi päivälippu jotain 30-40€ ja sillä sai sitten katsella kaikissa "halleissa" non stoppina eri maiden näytöksiä. Siellä olin torstaina useamman tunnin, kun tytön seura esiintyi. Samalla pystyi kiertämään myyntipöytiä yms.

Vierailija
9/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:20"] 

[/quote]

Mainoksia joka päikassa ja telkkarista tullut lähes joka ilta ohjelmaa....

Vierailija
10/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin telkkarista, muta en olisi edes nimen perusteella tajunnut mistä on kyse, ellen olisi saanut tietoa sukulaisilta. Sukulaistyttö oli siellä esiintymässä.

Vierailija
11/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:27"]

21000 osallistujaa muistaakseni 35 viidestä eri maasta. Lisäksi noin 4000 vapaaehtoista. Kivaa oli! Itse esiinnyin sekä perheliikunnan että naisten kenttäohjelmassa ja olin paikalla tähän päivään asti viime lauantaista lähtien.

Voimistelun on todella vaikeaa saada medianäkyvyyttä, sillä perinteiset urheilutoimitukset eivät sitä kovin arvosta, eikä siinä liiku samanlailla raha kuin miehisissä lajeissa. Se on kuitenkin kivaa ja sitä voi harrastaa monellaisilla tavoitteilla ja hinnoilla. Lisäksi se on koko elämänkaaren kestövä harrastus parhaimmillaan. Toivottavasti löydätte lapsellenne sopiva seuran ja ryhmän! 

Neljän vuoden päästä tämä tapahtuma on Itävallassa. Tähtäin sinne! 

[/quote]

Ai ne sai 4000 vapaaehtoista kasaan?

Vierailija
12/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä mäkätetään ettei ole media näkyvyyttä. Tainnut joka ilta tulla telkkaristakin. Enemmän huomiota kun vaikka paraolympialaiset.
Ja niissä sentäs olisi katsottavaakin.

Vierailija
13/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta on tullut kymmenen minuutin kooste ylen kanavilta ja mm. avajaiset, pohjolailta, midnight sun special kenttänäytös ja fig-gaala näytettiin televisiosta kokonaan. Yle Areenasta näkee nämä kaikki edelleen. Myös Hesarissa on ollut isoja mainoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän