naisten kainalokarva villitys somessa?
Naikkoset mistä tässä on kyse? Lähtökohtana voidaan pitää sitä että naiset haluavat ylemmäntason miehen ja pysyvät heille kauniina. Onko nyt siis niin, ettei edes ylemmäntason mies kiinnosta some hysteriassa?
Kommentit (17)
What? Minkä ihmeen tason? Onko joku 3 tai 4 taso, niinkuin hissillä mennessä? Outo olet! Leikkaa ne kainalokarvasi ja käytä deodoranttia!
Joo en ymmärrä ite tätä villitystä naisena. En miellä kainalokarvoja söpöinä millään tasolla ja lisäksi ne itellä ainakin pahentaa hienhajua ja heikentää dödön tehoa. Ajelen kainalot sileiks epilaattorilla ja hajakarvat nypin ja näin teen parin viikon välein.
Koska naiset ovat alkaneet kapinoimaan nykymuotia vastaan. Hyvä kun ei ihokarvojakin "vaadita" poistettavaksi, niin ällöjä ne karvat ovat.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:48"]
What? Minkä ihmeen tason? Onko joku 3 tai 4 taso, niinkuin hissillä mennessä? Outo olet!
[/quote]
Yläpeukku! :D
minkä tason? no naisille on tyypillistä esim. katsoa miehen sosiaalista statusta arvioidessaan tätä mahdollisena kumppanina. kaveriton mies on naiselle yhtä paha paikka kuin 100 kiloa ylipainoa omaava nainen.
Tasa-arvosta on kysymys. Kukaan ei katso oudosti miehiä, joilla kasvaa kainalokarvat. Miksi naisia kohdellaan eri tavalla? Jokainen saa halutessaan ajella karvansa, siitä ei ole nyt kysymys. Mutta jos ei halua, niin senkin pitäisi olla täysin ok. Ja nyt ei puhu sellainen nainen, joka olisi ajamatta karvojaan. Minä tykkään ajella karvani, ja tykkäisin siitä että miehenikin ajelisi kainalokarvansa, mutten voi ketään painostaa tai kohdella eri tavalla jos hän ei halua niin tehdä.
Ps 8 jatkaa että kainalokarvavillitys on yhdyssana, taitaa olla näitä elämäm koululaisia täällä taas jakamassa viisauttaan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:08"]
Tasa-arvosta on kysymys. Kukaan ei katso oudosti miehiä, joilla kasvaa kainalokarvat. Miksi naisia kohdellaan eri tavalla? Jokainen saa halutessaan ajella karvansa, siitä ei ole nyt kysymys. Mutta jos ei halua, niin senkin pitäisi olla täysin ok. Ja nyt ei puhu sellainen nainen, joka olisi ajamatta karvojaan. Minä tykkään ajella karvani, ja tykkäisin siitä että miehenikin ajelisi kainalokarvansa, mutten voi ketään painostaa tai kohdella eri tavalla jos hän ei halua niin tehdä.
[/quote]
Kuules kun tasa-arvossa ei ole kolikolla vain yhtä puolta. tasa-arvoa olisi sitten se että naiset leikkaavat omia kriteereitään parinvalinnassa. Näin ei ole tapahtumassa, joten tällainen on vain huonoa käytöstä naisilta.
Onneksi itselläni ei juurikaan kasva, 1 tai 2 jotkaa saa helposti nypättyä pinseteillä. T:N21
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:11"]
Ps 8 jatkaa että kainalokarvavillitys on yhdyssana, taitaa olla näitä elämäm koululaisia täällä taas jakamassa viisauttaan.
[/quote]
Olen hyvin tietoinen yhdyssana ongelmistani. Kiitos johtopäätöksistäsi, toivottavasti puu tulee vastaan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:14"]
Onneksi itselläni ei juurikaan kasva, 1 tai 2 jotkaa saa helposti nypättyä pinseteillä. T:N21
[/quote]
onneksi olet olemassa tällä palstalla
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:11"]
[/quote]
Olen hyvin tietoinen yhdyssana ongelmistani. Kiitos johtopäätöksistäsi, toivottavasti puu tulee vastaan.
[/quote]
Yhdyssanaongelmistani senkin elämämkoululainen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:11"]
[/quote]
[/quote]
Yhdyssanaongelmistani senkin elämämkoululainen.
[/quote]
Oliko tämä parasta mitä tällä palstalla on tarjolla. Peukkujen kalastelu ja status quon laulaminen ei tee susta älykästä, vain ylimielisen perusjuntin
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:53"]Koska naiset ovat alkaneet kapinoimaan nykymuotia vastaan. Hyvä kun ei ihokarvojakin "vaadita" poistettavaksi, niin ällöjä ne karvat ovat.
[/quote]Tyhmää, kuin pikkulapsen käytöstä. Toiminnalle pitäisi löytää tasokkaampi peruste.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:51"]Joo en ymmärrä ite tätä villitystä naisena. En miellä kainalokarvoja söpöinä millään tasolla ja lisäksi ne itellä ainakin pahentaa hienhajua ja heikentää dödön tehoa. Ajelen kainalot sileiks epilaattorilla ja hajakarvat nypin ja näin teen parin viikon välein.
[/quote]Sä ootkin hieno nainen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:11"]
[/quote]Mä en kyllä ymmärrä, mikä niiden yhdyssanojen kirjoittamisessa on niin vaikeaa. Kyllä tällä foorumilla arvostellaan ikäihmisten tyhmyyttä, kun ei osata käyttää sitä ja tätä vempainta, mutta itse ei osata kirjoittaa. OHIS
naisia ei kinosta moiset ja he kasvattavat karvojaan, karvat on nyt muodikkaita.