Pääseekö työvoimakoulutukseen ilman rokotusta?
Olen ollut eristyksissä niin pitkään, ettei minulla ole ollut koronaa, muttei ole rokotuksiakaan. Kannattaako minun edes hakea työvoimakoulutukseen, jossa on kourallinen lähipäiviä ja loput suoritetaan verkossa?
Olisin toki ottanut rokotuksen, mutta en ole vielä voinut.
Kommentit (7)
Toivottavasti et pääse sinne rokotettujen joukkoon, koska sinulla on todennäköisemmin mahdollisuus tartuttaa muita, lieväkin tartunta voi olla pitkä riesa.. Ota rokotukset ja hoida itsesi kuntoon ja mene sitten koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
No, sehän riippuu ihan koulutuksesta, mitä alaa jne. Esim. sos-ja terveysalalla ei pääse harjoitteluita tekemään jos rokotukset ei voimassa, teorioita voi tehdä mutta et valmistu jos et ota rokotuksia eli työkkäri tulee katkaisemaan rahoituksen. Eli tämä siis so. ja terveysala. En osaa sanoa muista aloista, sun pitää itse selvittää tämä asia.
Ei ole sote-alasta kysymys, vaan yksi niistä aloista, joilla ennen koronaakin tehtiin paljon etätöitä.
Olen melko tietämätön näistä rokotusjutuista muutenkin. Kysyvätkö työnantajat rokotuksista? En ole nähnyt missään hakulomakkeessa kohtaa, jossa ne mainittaisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et pääse sinne rokotettujen joukkoon, koska sinulla on todennäköisemmin mahdollisuus tartuttaa muita, lieväkin tartunta voi olla pitkä riesa.. Ota rokotukset ja hoida itsesi kuntoon ja mene sitten koulutukseen.
Vai sellaista tunsit tarvetta ilmaista. Eikä edes kysytty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitä p a s k a a tää viesti.
Vierailija kirjoitti:
Luepa aloitus ihan ajan kanssa niin saatat tajuta sen
Nostanpa tämän esille siltä varalta, että jollakulla on tietoa tai kokemusta koulutus- ja työpaikkojen suhtautumisesta. Tämä ei ole niitä asioita, joihin netti antaisi yksiselitteisiä kommentteja.
Ap
No, sehän riippuu ihan koulutuksesta, mitä alaa jne. Esim. sos-ja terveysalalla ei pääse harjoitteluita tekemään jos rokotukset ei voimassa, teorioita voi tehdä mutta et valmistu jos et ota rokotuksia eli työkkäri tulee katkaisemaan rahoituksen. Eli tämä siis so. ja terveysala. En osaa sanoa muista aloista, sun pitää itse selvittää tämä asia.