Onko teillä koskaan niin hyvä fiilis, että meinaa tulla "jännäpissa" housuun?
Tällä hetkellä minulla on. Epäilen että olen maanis-depressiivinen. Olen lähdössä katsomaan Jurassic Parkia leffateatteriin (yksin) ja nyt on niin hyvä mieli että meinasi äsken tulla pissa housuun. :D
No, on se hyvä että voi olla vielä näin aikuisenakin pienestä niin onnellinen ja innostunut.
Kommentit (9)
Ei, mutta on ollut niin hyvä fiilis että hymyilyttää väkisin eikä voi lopettaa hymyilemistä :D
Joku hämärä muistikuva on että jotain ton tyyppistä on sattunu joskus. Mutta ei kyllä yleensä :) pissa tulee housuun ihan muista syistä
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:20"]Ei, mutta on ollut niin hyvä fiilis että hymyilyttää väkisin eikä voi lopettaa hymyilemistä :D
[/quote] Sama minulla ;-)
No ei mulla ole virtsankarkailua, mutta kyllä välillä on fiilis, etten meinaa pysyä housuissani ja tuntuu siltä, että hyppään omista nahoistani ulos. :))
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:28"]
No ei mulla ole virtsankarkailua, mutta kyllä välillä on fiilis, etten meinaa pysyä housuissani ja tuntuu siltä, että hyppään omista nahoistani ulos. :))
[/quote]
Ei kyse ole nyt virtsankarkailusta, vaan siitä että alkaa pissattaa, kun on niin innostunut ja jännittää tulevaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:28"]
[/quote]
Ei kyse ole nyt virtsankarkailusta, vaan siitä että alkaa pissattaa, kun on niin innostunut ja jännittää tulevaa.
[/quote]
Ymmärsin hyvin, yritin vain pikkukevennystä, mutta pieleen taisi mennä. :(
On mulla myös. Ei ole tullut housuun mutta innostuessa tai jännittäessä tulee voimakas tunne pissahädästä ja joskus tuntuu että tulee jännityksen takia housuun, vessassa käyminen ei auta, kun sinne ei tule juuri mitään.