Lesbo pukukopissa
Katselletteko lesbot naisia sillä lailla pukkarissa?
Meidän joukkueessa on yksi lesbo ja epäilen että se tuijottelee meidän kroppia pukkarissa ja saunailloissa. Milloinkaan ei ole yrittänyt ketään.
Onko kiusallista?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:34"]Tuskin sen enempää kuin kukaan muukaan.
[/quote]
Eipä
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:34"]Tuskin sen enempää kuin kukaan muukaan.
[/quote]
Eipä
[/quote]
Tuskin se kyttää, ellei oo kiinnostunut.
:D no en tuijottele. Vittu palaa käpy tollasiin miniaivoihin jotka kuvittelee et jokaikinen muija kelpais.
Tiedän yhden bi:n lukioluokaltani ja joskus kyllä jäi tuijottamaan minun rintoja, kun olin pukuhuoneessa vaihtamassa vaatteita. :/
19n
Siinäpähän katsoo. Epäilen kyllä, että kertavilaisu meikäläisenkin kroppaan riittää.
No hyi! Pistäkää se lepakko eri pukuhuoneeseen.
Yks lesbo meiän luokalla sormettaa aina meitä heteroita
Minä olen hetero ja tuijotan toisten naisten vartaloita. Hyvistä olen kateellinen, huonoista onnellinen kun omani on parempi.
Minä oon bi ja sitä ei kukaan tiedä tutuistani, enkä kato heidän kroppaansa ikinä sillä lailla, ehkä ihaillen korkeintaan. nyt oon ihastunu joukkuekaveriin joka lesbo. En aio tuijottaa häntäkään, mieli tekis :D
Heh.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:00"]
Yks lesbo meiän luokalla sormettaa aina meitä heteroita
[/quote]
MEIÄN LUOKALLA LESBO AINA NUOLEE KAIKKIA MUITA. ONKOHAN SE JOKU IHME LESBO?
Stockmannilla oli kanssa pukukopissa kerran lesbo. Mitäköhän se siellä sovitti? Onko tietoa?
:D olen aina luullut, että naiset ovat älykkäämpiä, mutta sekin harhaluulo loppui tähän. yhtä juntteja molemmat.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:39"]
:D no en tuijottele. Vittu palaa käpy tollasiin miniaivoihin jotka kuvittelee et jokaikinen muija kelpais.
[/quote]
Älä muuta sano. Itse olen bi, jolle noin yksi kymmenestä tuhannesta naisesta näyttäytyy kiinnostavana vaihtoehtona sillä tavoin, joten olkaa kuulkaa sekalaiset naiset aivan rauhassa pukuhuoneissa minunkin kanssani samaan aikaan, kun ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa vaikka levittäisitte siinä edessäni. Kiinnostaa vasta sitten, jos olen ensin itse kiinnostunut kyseisestä ihmisestä muutenkin, eli henkisesti ja jotenkin vaiston avittamana samankaltaisuuden tajuten, ja havainnut kohteen olevan kiinnostunut yhtä lailla minusta ja senkin jälkeen asiaan vaikuttaa vielä noin sata muutakin seikkaa. Iso osa naisista jopa ärsyttää ja rasittaa minua, eli kuten jo sanoinkin ei voisi vähempää kiinnostaa.
Tuskin sen enempää kuin kukaan muukaan.