Suihin otosta heti yökkäysreaktio
Ajatuksena se ei ole yhtään ällöttävä tms. mutta kun vaikka lääkäri laittaa tikun suuhun ja käskee sanoa AA, niin heti yökkään. Kalusta saan suuhun vain terskan nupin kun tulee yök. Eikä sille mahda mitään. Arvatkaa vituttaako? Täälläkin miehet kertovat miten arvostavat kunnon suihin ottoa.. Harmittaa.
Kommentit (9)
sitten puikkojätskiä syötte? Nakerratte pieniä paloja? Ehkä se on vähän eri asia, jos lääkäri painaa kielen takaosaa alas puuläpyskällä. Älkää viitsikö...
Eihän sille reaktiolle mitään voi, kun kurkkuun jotain tungetaan. Mutta eihän sitä tarvii välttämättä syvälle ottaa! ' Tikkarin imeminen' ja nuoleskelu tuskin yököttää, vai?
pippeliäkin voi nuolla, mutta se ei ole suihinotto, se on terskan imeskelyä.
Jos imet ja nuolet terskaa, hyväilet kiveksiä toisella ja vetelet varresta toisella kädellä, minusta se on suihinotto.
Minä tykkään tuollaisesta suikista. Tai ainakin luulin niin..
Mutta jos on ihan threadissa sanottu et se on huono, niin ei sitten :-)
haluaa tunkea sen mulkkunsa kurkkuun, ei edes tiedä millainen on hyvä suihinotto. Tuollaisille miehille ei pidä edes mitään suihinottoa tarjota, jos ei käsityskyky ja ajatusmaailma taivu myös partnerin huomioimiseen. Jos ei voi niin ei voi, ja jos kuitenkin tarjoaa teille suuseksiä ja te kehtaatte valittaa. Hyi helvetti mitä typeryksiä.
Muuten, olen itse 44 v. mies. ja nautin suunnattomasti juuri sellaisesta seksistä kuin ystävättereni kykenee itse nauttien tarjoamaan.
käden ja suun yhteistyötä, ei mitään " syväkurkku" -hommaa...
ään. Ja kuten sanottu, sen on jotain muuta kuin " tungetaan äänihuuliin asti#
Ja tosiaankaan ikinä en ole pystynyt ottamaan syvälle suuhun. Tahtoisin kyllä mutta minkäs voit.