Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HPV-rokotteiden haittoja aletaan tutkia!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että myöntävät haittojen olemassaolon ja tutkivat! Ei annettu meilläkään.

Vierailija
2/3 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ottanut rokotetta, kun sitä kaksi vuotta sitten yhdeksännellä luokalla tarjottiin. Vielä lukion ensimmäisen luokankin terveystarkastuksessa terveydenhoitaja useampaan kertaa uteli miksi en ota. Luin rokotteen haitoista ja suojasta aika paljonkin, ja päädyin siihen tulokseen etten kyseistä rokotetta kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huomanette, ettei noita tutkittuja ja harvinaisia sairauksia ole raportoitu niiden sadan tuhannen suomalaistytön joukossa, jotka ovat rokotteen saaneet. Ja että ko. sairauksia on myös rokottamattomilla, eikä yhteyttä rokotteeseen ole vielä todettu. Voi olla, ettei todetakaan, eikä ainakaan Suomessa annettuun rokotteeseen (niitä on erityyppisiä).

"Suomessa HPV-rokote on annettu yli 100 000 tytölle osana kansallista rokotusohjelmaa. Yhtään haittavaikutusilmoitusta POTS- tai CRPS-diagnoosilla ei ole raportoitu Suomesta"

Olen itse sairastanut vaikean kondylooman parikymppisenä, ja olen siksi erittäin iloinenm että lapseni sai rokotteen ilmaiseksi rokotusohjelman puitteissa.