Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttäytyy kuin teini! HELP!

Vierailija
16.07.2015 |

Hei!

Olen seurustellut mieheni kanssa nyt 4 vuotta. Hän on iältään 31 ja minä 27. Meillä on mennyt koko seurustelu-ajan tasaisen hyvin, mutta kaikki muuttui huhtikuussa.

Kuulin olevani raskaana, jonka jälkeen mieheni käytös on alkanut muuttua. Aikaisemmin emme esimerkiksi riidelleet rahasta, mutta nyt parempituloinen mieheni on alkanut vaatimaan minua käymään ruokakaupassa häntä useammin. Mieheni on hyväpalkkainen DI ja minä olen kosmetologi. Hän on jopa alkanut katsoa minua nenänvarttaan pitkin ja aiemmin niin vaatimaton mies on alkanut latistaa minua.

Kriisimme kärjistyi viime viikonloppuna, kun hän halusi viedä minut entisen ainejärjestönsä alumni-sitseille(raskaana olevana tietysti itse nautin alkoholittoman menun). Tarkoitus oli pitää hauskaa hyvässä hengessä, mutta mies otti ja ryyppäsi itsensä totaaliseen käki-känniin! Kaiken huippu oli se, että hän jäi Otaniemeen yöksi jonkun fucking poikamies-solun sohvalle (jos tähän nyt uskominen on). Itse tilasin taksin kotiin. Saapuessaan vihdoin seuraavana aamuna kotiin, mies oli edelleen humalassa ja lauloi sitä fucking kesä-biisiä, jossa "pelikaani lentää turbiiniin".

Minusta tuntuu, ettei mies ole valmis isäksi tai ylipäätään poikaystäväksi. Tilannetta hankaloittaa myös se, että mieheni veli on rakastunut minuun ja lähettelee minulle usein viestejä, jossa kertoo rakastavansa minua. En tiedä onko alkoholilla osuutta asiaan. Olemme kerran viettäneet yhteisen yön 2 vuotta sitten, mutta siitä ei mieheni onneksi tiedä.

Mitä minun tulisi tehdä? En saa apua edes äidiltäni, hän vain toteaa: "Mitäs otit noin ruman miehen riesaksesi".

HELP!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä varmaan jännittää ja ahdistaa ajatus isäksi tulemisesta ja koittaa nyt viettää viimeiset poikamiespäivänsä ennen lapsen syntymää. Juttele miehen kanssa ja kerro mitä mieltä olet ja kysy, että haluaisko hänkin vähän tutustua isyyteen ja mennä yhdessä vaikka jollekin synnytysvaömennuskurssille tmv.

Vierailija
2/10 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään haluaisi lapsia alle 35-vuotiaana. Tai mitä jos miehesi ei halua lapsia ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se valmiilta vaikuta. Jotkut valmistuu kun lapsi syntyy, jotkut kun se kasvaa ja jotkut ei koskaan. Ongelma syntyy siitä, että sulla ja lapsella ei olis aikaa odottaa. Kannattaa jättää mies, jos homma ei ala hanskaantua pian: pärjäät paremmin yksin.

mutta älä missään tapauksessa ota sitä veljeäkään, siitä seuraa vain huonoja asioita!

Vierailija
4/10 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
5/10 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa oikein lupaavalta perhe-elämän alulta tulevalle lapselle. Onnea paljon!

Vierailija
6/10 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni muuttui juuri noin. Tätä jatkui vielä lapsen synnyttyä, kaikki vaan lohdutti että sillä vaan kestää kypsyä isyyteen... Tehtiin vielä toinen lapsi. Sitten tilanne vaan paheni. Kuvioihin tuli mm. toiset naiset. Eron yhteydessä mies sanoi ettei olisi edes halunnut lapsia vaikka yhdessä niistä päätettiin. Että näin.

Vierailija
7/10 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan uskaltaa kirjoittaa noin tunnistettavasti???

Vierailija
8/10 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:51"]

Miten kukaan uskaltaa kirjoittaa noin tunnistettavasti???

[/quote]

Porvoo, kostoksi, tai ihan vaan typeryyttään. Siinä kai ne mahdolliset vastaukset.

Vierailija
9/10 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehesi kanssa, miksi hän haluaa etääntyä sinusta tai ottaa välimatkaa, käytös voi johtua myöskin kavereiden yllytyksestä, joten kysy häneltä mitä hän elämältä haluaa ja vaikuttavatko toisten mielipiteet häneen. Hän voi myöskin tietää sekoilustasi hänen veljensä kanssa ja haluaa että sinä reagoisit taikka hieman pettyisit häneen.

Vierailija
10/10 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO NIIN! Nyt nyt meni kyllä totaaliset hermot! Mieheni nimittäin kertoi lähtevänsä viikonloppuna johonkin ALUMNI TAPAHTUMAAN! Mitä sellainen 31-vuotias vätys siellä tekee. Lupasi ottaa vastuun vaan eipä tunnu tehoavan! NYT KYLLÄ MENEN SINNE SEN VELJEN LUOKSI. AIVAN TAKUULLA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan