Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhat lastensuojeluilmoitukset

Vierailija
16.07.2015 |

minusta tehtiin turha lasu-ilmoitus kun olin nuori. Jos minut olisi viety vanhempieni luota olisin tappanut itseni. Siis kirjaimellisesti päätin silloin 14-vuotiaana että tapan siinä tapauksessa itseni koska erossa rakkaistani minulla ei olisi ollut mitään syytä elää.
Olin vihainen ja täynnä raivoa siitä että minut yritettiin erottaa minulle rakkaista ihmisistä täysin turhaan. Elämämme oli muuten täysin normaalia. En ollut masentunut mutta sossun puututtua asiaan mieleni oli maassa aina.

Turhien lasu ilmoitusten tekeminen aiheuttaa vain pahaa oloa.
Mutta myönnän että on tapauksia joissa lapsi oikeasti tarvitsee suojaa ja hoivaa. Minun tapauksessani niin vain ei ollut.

Vielä tänäkin

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että vielä tänäkin päivänä olen vihainen hänelle joka teki minusta ilmoituksen koska se oli täysin turha. kyseenalaistettiin sitä olivatko vanhempani huonoja vanhempia jotka kohtelivat minua kaltoin ja voin sanoa että eivät. Tuntui pahalta että heitä syyteltiin eikä minun sanomaani välttämättä uskottu vaikka kuinka kerroin että minulla ei ole hätää.

-Ap

Vierailija
2/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuta kovinkaan terveeltä tuo suhtautumisesi... Ja ihmettelenkin millaisista perheistä kasvaa noin epätasapainoisia lapsia/aikuisia? Ei vissiin kovinkaan hyvistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:14"]

Eipä vaikuta kovinkaan terveeltä tuo suhtautumisesi... Ja ihmettelenkin millaisista perheistä kasvaa noin epätasapainoisia lapsia/aikuisia? Ei vissiin kovinkaan hyvistä...

[/quote]

14-vuotias teini murrosikäinen on juuri tuollainen. Sulla ei sit vissiin oo omia lapsia?

Vierailija
4/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:14"]Eipä vaikuta kovinkaan terveeltä tuo suhtautumisesi... Ja ihmettelenkin millaisista perheistä kasvaa noin epätasapainoisia lapsia/aikuisia? Ei vissiin kovinkaan hyvistä...
[/quote] En usko että tilanteen tullen olisin oikeasti itseni tappanut. Silloin kuitenkin uskoin sen.
Elämämme oli normaalia. Mutta olin huolesta sekaisin. Pelkäsin että minut ja siskoni vietäisiin pois. Perheemme hajoitettaisiin ja menettäisin kaiken.

Vierailija
5/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:14"]Eipä vaikuta kovinkaan terveeltä tuo suhtautumisesi... Ja ihmettelenkin millaisista perheistä kasvaa noin epätasapainoisia lapsia/aikuisia? Ei vissiin kovinkaan hyvistä...
[/quote] En usko että tilanteen tullen olisin oikeasti itseni tappanut. Silloin kuitenkin uskoin sen.
Elämämme oli normaalia. Mutta olin huolesta sekaisin. Pelkäsin että minut ja siskoni vietäisiin pois. Perheemme hajoitettaisiin ja menettäisin kaiken.
[/quote] t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä