Onko normaalia, että pariskunta, jolla lapsi ei vietä lomaansa keskenään...
Kommentit (6)
Tainnut puolisovalinta mennä pahasti vikaan, jos äitin seura lämmittää enemmän.
Kukin tyylillään. Tietysti voi olla, että molempien äidit ovatt sairaita tms.
No en mä nyt pidä välttämättä niin epänormaalinakaan, jos ovat porrastaneet lomansa järjestääkseen lapselle mahdollisimman pitkän loman, ja toisen puolison ollessa töissä toinen on lapsen kanssa mummolassa.
Sitten jos lomat ovat yhtä aikaa ja lapsi on yksin kotona vanhempiensa ollessa äitiensä kanssa, kuulostaa jo vähän erikoiselta.
Siis hä? valotappa vähän. Siis onko pariskunnan lomat samaan aikaan? Jos on, niin kyllä on outoa. Jos taas lomat on eriaikoihin (kuten järkevää on niin lapsilla on lomaa päiväkodista tai kouluikäisillä on seuraa lomalla) niin ei kai siinä sitten mitään ole jos sen ajan kun puoliso on töissä, viettää lasten kanssa mummolassa.
Kiinni aika monesta jutusta. Meillä mies menee 2 viikoksi äitinsä luokse ihan siksi, että siellä on kaikki vanhat kaverit lähellä, serkut ja tutut. Minua taas ei mökkeily innosta, joten menkööt mies yksinään. Halvempi majailla äidin luona kuin hotellissa. Minä ja äitini reissataan syksymmällä yhdessä 2 viikoksi Australiaan tapaamaan siskotyttöä.
Varmaan me ollaan sitten monin tavoin outoja. Tämä sopii meille.
Äitinsä? :D
No ei kuulosta normaalilta.