Apua! Voiko oikeasti lähettää viestin väärälle?
Mies johon olen ihastunut, lähetti yöllä minulle viestin. Nyt mietin, oliko se tarkoitettu toiselle naiselle. Mies esitti ettei tajua, mistä puhun ja vastasi "fuck", kun lähetin kopion viestistä ja kysyin siitä. Oli kyllä humalassa. Sen jälkeen lähetti vielä viestejä mulle ja ne oli yhtä sekavia.
Kommentit (6)
No, juurikin tuon takia ei pitäisi kännissä tekstailla kenellekään yhtään mitään vaan jättää ihan vaan rauhaan se puhelin.
No aivan varmaan ei kannata kännissä lähettää, mutta haluaisin tietää, kuinka todennäköistä se väärälle lähettely on. Itse oon lähettänyt kerran ja se meni henkilölle, jota asia koski. Ei siis vahinkovalinta vaan ajatusvirhe.
ap
Ihanaa. Tämän sattuman kautta voit pelastaa tuon miehen joutumasta väärille poluille ja alkoholismiin! Tämä ei ollut vahinko, vaan Kohtalon johdatusta!
Vakavissaan: se oli känniviesti, epätoivoa, naisenpuutetta. Arvosta itseäsi sen verran että otat vasta selväpäisen yhteenoton tosissaan.
Mä joskus oon laittanut väärälle tyypille. Vedin kunnon kännit, oli sellasta stoorii tullu kirjoteltuu että huhhuh.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:35"]
Ihanaa. Tämän sattuman kautta voit pelastaa tuon miehen joutumasta väärille poluille ja alkoholismiin! Tämä ei ollut vahinko, vaan Kohtalon johdatusta!
Vakavissaan: se oli känniviesti, epätoivoa, naisenpuutetta. Arvosta itseäsi sen verran että otat vasta selväpäisen yhteenoton tosissaan.
[/quote]
Näin teenkin mutta teen taustatutkimusta myös. En halua olla korvike.
ap
Oletko sinä lähettänyt väärälle ihmiselle tekstarin tai whatsapp-viestin?
ap