Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessan vetämisestä

Vierailija
15.07.2015 |

Tuli tuosta epähygieenisyys ketjusta mieleen ( täytyi lopettaa lukeminen kesken, oksettavaa ), että onko mielestänne nipoa pyytää vieraita laskemaan vessanpöntön kansi ennen kuin vetää vessan? Itse lasken sen AINA, koska vessanpöntöstä nousevat bakteerit ällöttävät. Vessassani ei ole kaappia ( aion kyllä itse asentaa ), joten hammasharja on hyllyllä, esillä. Todella ällöttää ajatella, että vessanpöntön bakteerit lentävät siihen. Minulla oli siis yövieras, jonka oma hammasharja oli myös samalla hyllyllä, silti hänelle ei tullut mieleen sulkea kantta. Tämä ällötti minua todella paljon. Onko normaalia vai olenko nipottaja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeiden aikojen koittaessa sorrut ensimmäisten joukossa.

Vierailija
2/8 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on normaalia, jos tietää tuommoisista bakteeriasioista ja ajattelee niitä, mutta ei suurimmalle osalle varmaan tule mieleenkään, että sieltä pöntöstä lentelee metrien päähän niinä pöpöjä kun sen vetää kansi auki. Mun mielestä ihan kohtuullista pyytää laskemaan kansi, mutta kaveri saattaa sitten pitää nipona ja bakteerikammoisena, mutta pitäkööt en mä halua kaverin takia joutua uusimaan hammasharjaa jos se alkaa etoa niin paljon, kun ajattelee niitä bakteereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipottaja:D mut toisaalta kiva tietää kun se että sulla on energiaa huolehtia tuollaisesta kertoo että sulla menee elämä hyvin:)

Vierailija
4/8 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:12"]

Vaikeiden aikojen koittaessa sorrut ensimmäisten joukossa.

[/quote]

En ole heikko sairasteleva kuten varmasti oletat, omaan erittäin hyvän vastustuskyvyn vaikka en vessanpöntön bakteereita haluakaan syödä. Ap

Vierailija
5/8 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:13"]

No on normaalia, jos tietää tuommoisista bakteeriasioista ja ajattelee niitä, mutta ei suurimmalle osalle varmaan tule mieleenkään, että sieltä pöntöstä lentelee metrien päähän niinä pöpöjä kun sen vetää kansi auki. Mun mielestä ihan kohtuullista pyytää laskemaan kansi, mutta kaveri saattaa sitten pitää nipona ja bakteerikammoisena, mutta pitäkööt en mä halua kaverin takia joutua uusimaan hammasharjaa jos se alkaa etoa niin paljon, kun ajattelee niitä bakteereita.

[/quote]

Juu taidan lähteä hammasharja ostoksille. En vaan ymmärrä miten joku EI ajattele, että vessanpöntöstä jonne on juuri pissattu tai kakattu, ei lentelisi bakteereita? Kädet pesee kuitenkin, samasta syystä?Ap

Vierailija
6/8 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:14"]

Nipottaja:D mut toisaalta kiva tietää kun se että sulla on energiaa huolehtia tuollaisesta kertoo että sulla menee elämä hyvin:)

[/quote]

Heh joo totta, jos isoimmat ongelmat ovat vessanpöntönkansi ja bakteerit niin ei kai isolla skaalalla olekaan niin paljon valitettavaa. Mutta ÄLLÖTTÄÄ. Ap

Vierailija
7/8 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:14"]

[/quote]

Heh joo totta, jos isoimmat ongelmat ovat vessanpöntönkansi ja bakteerit niin ei kai isolla skaalalla olekaan niin paljon valitettavaa. Mutta ÄLLÖTTÄÄ. Ap
[/quote]

No koita päästä yli:) itseasiassa keittiön leikkuulaudassa on monesti enemmän bakteereitä kuin vessanpöntön kannessa. Ja aivan samoja ovat ne bakteerit. Sulla joku fiksaatio, että vessa on paha?

Vierailija
8/8 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:14"] Nipottaja:D mut toisaalta kiva tietää kun se että sulla on energiaa huolehtia tuollaisesta kertoo että sulla menee elämä hyvin:) [/quote]   Heh joo totta, jos isoimmat ongelmat ovat vessanpöntönkansi ja bakteerit niin ei kai isolla skaalalla olekaan niin paljon valitettavaa. Mutta ÄLLÖTTÄÄ. Ap [/quote] No koita päästä yli:) itseasiassa keittiön leikkuulaudassa on monesti enemmän bakteereitä kuin vessanpöntön kannessa. Ja aivan samoja ovat ne bakteerit. Sulla joku fiksaatio, että vessa on paha?

[/quote]

Vessanpönttö nyt vaan on ällöttävä. Ja tietenkin leikkuulauta tiskataan aina kun sitä on käytetty, ihan kuin muutkin astiat? Silloinhan kaikissa astioissa olisi kamalasti bakteereita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi