"Istun" laillisesti työpaikallani p*skalla 1 tunnin.
Se on työsopimusehdoissamme. Joten miksi en "istuisi". Yhden tunnin saa istua joka päivä, se on laillista. Joten miksi en istuisi? Selaan puhelinta ja hörpin kahvia.
Kommentit (14)
Onko TES:n sopimus? Meillä näin myöskin.
Suomen lainmukaanko tuo on ?? Minäkin haluun istua mukamas... olisipa ainaskin lyhyempi työpäivä.. kiitti vinkistä ;)
Tästä on ollut työmarkkinaneuvotteluissa varmaan kovat väännöt.
Istun pissalla just nyt ja luen teidän höpinöitä. :D nyt täytyy pyyhkiä. 2 minuuttia pissasin. :) heippa!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:21"]Istun pissalla just nyt ja luen teidän höpinöitä. :D nyt täytyy pyyhkiä. 2 minuuttia pissasin. :) heippa!
[/quote]
Ok. Kiitos tiedosta.
mä istun pissalla töissä ainakin puolituntia yhteensä,raskaana kun olen
Kusen ja paskon miten haluan, lain mukaan tai laittomasti. Jos joku puuttuu niin hommaan tainnuttimen ja tainnutan, jos tulee uudestaan marisemaan. Tämä asia on pitkälle mietitty.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:31"]mä istun pissalla töissä ainakin puolituntia yhteensä,raskaana kun olen
[/quote]
Niin minäkin tein kun olin raskaana. Anteeksi pomo! :-)
Minä en. Jos minulle maksetaan ajastani ja työpanoksesta, miksen antaisi sitä, mistä maksetaan. Työn tekemisestä työajalla on ollut hyötyä itsellenikin. Kun yksi työyksikkö lopetettiin, minulle tarjottiin mielekästä työtä kahdesta muusta yksiköstä. Määräaikaisena työskennellessäni tajusin myös aika pian, että taloon jäävät, ne jotka eivät lusmuile/kierrä sääntöjä.
Edellisen työpaikan vessaehdot oli, että vessassa saa käydä max. 5 kertaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:42"]Paska juttu.
[/quote]
Heheh :D
Olet ahkera! T. Esimies