asteikolla 1-5, kuinka karvainen perse sulla on?
Kommentit (22)
Varmaan 3 eli aika karvane . Ajelin ne kuitenki tänää nii nyt on perse ku vauvan poski:)
Olis aika oleellinen tieto, että kumpaa sukupuolta olette. Itse olen kunnon karvaperse 4/5 ja nainen. Välillä voin jopa ihan sormin kiskaista pisimpiä karvoja pyllyreiän ympäriltä. Kamalaa.
Onhan siellä kai jokunen karva. En ole irroitellut, mutta en myöskään katsonut. Mitä väliä?
Mitä kohtaa tarkoitat? Kannikoissa ei kasva kuin haitivaa ja reijän ympärillä muutama. Eli vastaan 1.
onko yksi vähiten karvainen? jos on, niin se.
4 Persposket ja pakarat ovat melko karvaisia ja persvaossa on myös niin paljon karvaa, että puolet paskasta tarttuu valitettavasti niihin kiinni. Pesen toki perseeni päivittäin. Miksi ja ketä tämä perseen runsas karvoitus näin paljon kiinnostaa?
Karvaperseiden vertaistukiryhmähän tämä. Karvainenkin voi olla leidi.
5/5 mustaa mieskarvaa pakarat täynnä ja selässä ja mahassa samanlainen turkki
Mökin ulkohuusissa ihmettelin, mikä pakaroita kutkuttaa. Karvathan siellä tuulessa heilu, eli 5. Saanko rämemajava diplomin?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:31"]
4 Persposket ja pakarat ovat melko karvaisia ja persvaossa on myös niin paljon karvaa, että puolet paskasta tarttuu valitettavasti niihin kiinni. Pesen toki perseeni päivittäin. Miksi ja ketä tämä perseen runsas karvoitus näin paljon kiinnostaa?
[/quote]
Karvainen perse on kiihottavan näköinen takaapäin pannessa, usein alkaa myös anaali himottaa ;) .
5, jos se 5 on maksiminaiskarvaperse. Jokunen oikein karvainen mies kyllä vielä vie voiton minustakin.
Minun lukema tällä asteikolla olis 2 joka on säälittävän vähän karvajalkaiselle miehelle. Omia perskarvoja en pystyne lisäämään. Toiveissa löytää kaveri jolla olis neljän ja viiden välillä. M22
Persvako on karvaton, sokeroinnissa kun käyn säännöllisesti. Ja myös pallit sekä kulli.
Mies 46
Posliini koska Jarno käski juhannukseksi ajaa karvattoman pyllycän.
vaimo inhoo mun karvaturkkii enkä saa edes kosketusta. Exä jakso aina rapsutella iltasin sylikkäin mun rintakarvoja