Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaukosuhteessa ja mies ei halua seksiä enää ollenkaan

Vierailija
14.07.2015 |

Täälläpä kirjoittelee 25v nainen, poikaystäväni on samanikäinen. Ollaan oltu kaukosuhteessa kohta vuosi, ja yleisimmin nähdään n. 1-2 viikon välein, mutta pisin aika näkemättä ollut nyt keväällä 6vk.

Aluksi kun tapasimme ja päädyimme sänkyyn, seksi oli parasta mitä minulla oli koskaan ollut ja seksi on minulle tärkeä asia suhteessa. Aluksi seksiä oli kokoajan, ja mies saattoi tulla minun luokseni lähes 600 kilometrin päästä yhdeksikin yöksi. Joskus viisikin kertaa päivässä harrastimme seksiä, ja mies oli todella kokeilunhaluinen. En ollut koskaan aiemmin esim kokeillut peppuseksiä, ja mies suostui siihen. Samoin sidontaa, kuvailua jne olemme kokeilleet. Mies oli ihanan avoin, ja saatoimme puhua melkeinpä mistä vain fantasioista, ja mies otti minut missä tahansa mihin kellonaikaan tahansa. Seksi oli jännittävää ja aivan erinlaista mitä kenenkään kanssa aiemmin.

Nyt tilanne on kuitenkin muuttunut täysin päinvastaiseksi, olemme kuin mitkäkin sisko ja veli, suhteessamme ei ole lähes yhtään erotiikkaa ja mies torjuu kaikenlaiset siihen liittyvätkään aloitteet, puheet jne. Alussa n. puoli vuotta lähettelimme toisillemme paljon kuvia ja videoitakin, ja mies oli innoissaan siitä, miten tuhmia kuvia hänelle lähetin. Monesti sohvalla telkkaria katellessa harrastimme jossakin vaiheessa seksiä, ja oli mahtavaa, että mies kerrankin halusi yhtä paljon seksiä suhteessa kuin minä. Jossain vaiheessa miehen seksihalut kuitenkin ovat kadonneet täysin kuin tuhka tuuleen ja nyt niistä on pelkkä muisto vain.

Jossain vaiheessa keväällä huomasin, että mies lähinnä vaivaantui lähentymisyrityksistäni. Rakastan laittaa itseäni, ja tykkään meikata, laittaa hiuksia ja alussa oli todella kiva, että mies antoi niistä myös kehuja. Nykyään ulkonäköäni kehuvat kaikki muut paitsi tämä kyseinen poikaystävä. Otin haluttomuusasian puheeksi jonkin ajan kuluttua, mutta mies ei halunnut puhua, sanoi että asia korjaantuu itsestään eikä auta että "vonkaan" kokoajan, vaikka aiemmin mies oli nimenomaan kehunut sitä, että osaan tehdä itsekin alotteita, sillä harvat naiset kuulema ovat tehneet.

Nyt olimme mieheni kanssa kesälomamme takia kaksi viikkoa yhdessä hänen ja sen jälkeen minun luonani, ja ajattelin että saisimme asiaa puhuttua ja varmaan harrastaisimme seksiä. Loman aluksi harrastimme ekana päivänä kaksi kertaa ja toisena kerran. Sen jälkeen kaksi viikkoa ei mitään. Nyt emme taas näe vähintään kahteen viikkoon ollenkaan, ja olisimme voineet olla 5 päivää vielä yhdessä, mutta mies halusi yhtäkkiä lähteä kotipaikkakunnalleen, joka on todella pieni paikka, eikä siellä asu hänellä juuri ketään tuttuja, eikä paikkakunnalla voi paljon harrastaakaan mitään, hänellä ei siellä ollut mitään sovittuja menojakaan tai suunnitelmia. Tuli tunne, että haluaa vain kaikin tavoin etäisyyttä minusta. Miksi, jos näemme kuitenkin niin harvoin, välillä jopa 6 viikkoakin välissä?

Olen itse todella seksuaalinen ihminen, haluaisin harrastaa seksiä vaikka useammankin kerran päivässä, ja kuukauden tauko tuntuu helvetin pitkältä.

Turhauttaa, koska asiassa ei miehen mielestä ole puhumista, ja kaikki lähestymisyritykset torjutaan. Jos hieron häntä tai yritän ottaa esimerkiksi suihin, mies saattaa tönäistä minut pois päältään aika törkeästi. Nyt viimeisen kahden viikon aikana huomasin myös, että hän vältteli myös suutelua, kertaakaan kahden viikon aikana en saanut muuta kuin pelkkiä "poskipusuja". Yleensä olemme myös nukkuneet alasti, ja nyt mies on alkanut käyttää boksereita ja jopa paitaakin vaikka olisi miten kuuma. Hän myös mielellään halaa minua sängyssä niin että peitto on välissä ym. Jos suukottelen häntä esim hänen paljaaseen rintaan, hymähtää tympääntyneesti. Silti kokoajan höpöttää että hän niin rakastaa mua ja lässyttää kokoajan jotakin.

Hyvä parisuhde ei mun mielestä ole sellaista, että samassa sängyssäkin yhtäkkiä aletaan käyttää pilkkihaalaria ja ei uskalleta edes halata tai suudella kunnolla ku pelätään kaikkea seksiin liittyvää niin paljon? Aiemmin sama mies kehui kuinka on mukavaa nukkua mun kans alasti ja kuinka hän nauttii kun voidaan olla asuinnollamme alasti ja se ei mua haittaa jne. 

Mies yrittää väittää että kaikki on kunnossa ja joskus on kuviempia kausia ja että EI HÄN NYT ENÄÄ OLE IHASTUNUT, ALKUHUUMA MENI JO, mutta nyt tämä kuiva kausi on kyllä kestänyt jo kohta puoli vuotta, ja mies tuntuu etääntyvän vain entisestään. Puhelimessa/skypessä mies kieltäytyy puhumasta asiosita koska livenä niistä on kuulema puhuttava, mutta livenäkään ei suostu puhumaan. Minusta taas tuntuu, että koko miehen luonne on muuttunut. Miten mies joka aiemmin on ollut oikea nudisti, ja esimerkiksi tykännyt suihinotosta, ei enää yhtäkkiä halua esiintyä alasti ollenkaan ja tönäisee suihinottoa yrittävän pois? Olen yrittänyt vältellä pettämisajatuksia, mutta kieltämättä tuntuu oudolta, että tyttöystävän kosketus on yhtäkkiä ihan saatanasta? :D 

Minua turhauttaa niin paljon, että olen miettinyt eroa, en voi kuvitella itseäni esim. kymmeneksi vuodeksi tällaiseen tilanteeseen, jossa läheisyyttä ei saa ollenkaan. Kaukosuhteeseenkin suostuin, koska puhuimme, että näemme kuitenkin 1-2 viikon välein yleensä, vaikka vaikealta sekin tietysti tuntuu. Täysin pattitilanne, joka vain pahenee kokoajan? Mitä mieltä te muut naiset ja miehet olette, onko mitään hyötyä tällaista suhdetta yrittääkään jatkaa? Miehen mielestä suhteessa ei ole mitään vikaa, ja mikään asia ei ole pielessä, ja sen myötä ei myöskään ole mitään tarvetta puhua. Minun mielestäni taas en saa koko suhteesta mitään. Tuntuu, että jokin on kyllä tosi pahasti pielessä, kun läheisyyttä ei haluta ollenkaan, ja olen todella pettynyt ja surullinen siitä, että mies on muuttunut alusta täysin päinvastaiseksi. Jos tutustuisin vastaavanlaiseen mieheen nyt, en edes harkitsisi suhteeseen menemistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko pitkän eron jälkeen kun imet sen kassit tyhjiksi ihmetellyt että eipä paljoa tullut mälliä nieltäväksi

miksei kasseissa ole tuliaisia, onko ne tyhjät

miksi?

tuossa pohdittavaa kun seurv kerran tapaatte niin heti munaa vaan suuhun ja mittailemaan

Vierailija
22/25 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaista kuin ap.llä. Mies kehuu ja viestittelee mutta seksiä on todella vähän kun nähdään pari kertaa kuukaudessa. Muuten on kivaa, mutta seksin vähyys vaivaa ja keskustelu tästä ei etene. Aika neuvotonhan tällaisessa on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan miehellä toinen nainen siellä asuinpaikkakunnallaan? :/

On. Kas kun mies ei jaksa pihtaavaa naista. Sitten se naimakaveri haetaan muualta. Minusta ihan reilua näin.

Vierailija
24/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi on löytänyt toisen naisen eli tod.näk pettää tai haluaa lopettaa suhteen.

Puhukaa!

Vierailija
25/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Noniin.. heikuule.

Lopeta!

Lopeta toi pihtaaminen. Ja ala imeäniitäpalleja.. kyllä se siitä lähtee. Aina.

Niin kuin. Ennenkin on (Anna. Älä pihtaayhtää..)