Kaukosuhteessa ja mies ei halua seksiä enää ollenkaan
Täälläpä kirjoittelee 25v nainen, poikaystäväni on samanikäinen. Ollaan oltu kaukosuhteessa kohta vuosi, ja yleisimmin nähdään n. 1-2 viikon välein, mutta pisin aika näkemättä ollut nyt keväällä 6vk.
Aluksi kun tapasimme ja päädyimme sänkyyn, seksi oli parasta mitä minulla oli koskaan ollut ja seksi on minulle tärkeä asia suhteessa. Aluksi seksiä oli kokoajan, ja mies saattoi tulla minun luokseni lähes 600 kilometrin päästä yhdeksikin yöksi. Joskus viisikin kertaa päivässä harrastimme seksiä, ja mies oli todella kokeilunhaluinen. En ollut koskaan aiemmin esim kokeillut peppuseksiä, ja mies suostui siihen. Samoin sidontaa, kuvailua jne olemme kokeilleet. Mies oli ihanan avoin, ja saatoimme puhua melkeinpä mistä vain fantasioista, ja mies otti minut missä tahansa mihin kellonaikaan tahansa. Seksi oli jännittävää ja aivan erinlaista mitä kenenkään kanssa aiemmin.
Nyt tilanne on kuitenkin muuttunut täysin päinvastaiseksi, olemme kuin mitkäkin sisko ja veli, suhteessamme ei ole lähes yhtään erotiikkaa ja mies torjuu kaikenlaiset siihen liittyvätkään aloitteet, puheet jne. Alussa n. puoli vuotta lähettelimme toisillemme paljon kuvia ja videoitakin, ja mies oli innoissaan siitä, miten tuhmia kuvia hänelle lähetin. Monesti sohvalla telkkaria katellessa harrastimme jossakin vaiheessa seksiä, ja oli mahtavaa, että mies kerrankin halusi yhtä paljon seksiä suhteessa kuin minä. Jossain vaiheessa miehen seksihalut kuitenkin ovat kadonneet täysin kuin tuhka tuuleen ja nyt niistä on pelkkä muisto vain.
Jossain vaiheessa keväällä huomasin, että mies lähinnä vaivaantui lähentymisyrityksistäni. Rakastan laittaa itseäni, ja tykkään meikata, laittaa hiuksia ja alussa oli todella kiva, että mies antoi niistä myös kehuja. Nykyään ulkonäköäni kehuvat kaikki muut paitsi tämä kyseinen poikaystävä. Otin haluttomuusasian puheeksi jonkin ajan kuluttua, mutta mies ei halunnut puhua, sanoi että asia korjaantuu itsestään eikä auta että "vonkaan" kokoajan, vaikka aiemmin mies oli nimenomaan kehunut sitä, että osaan tehdä itsekin alotteita, sillä harvat naiset kuulema ovat tehneet.
Nyt olimme mieheni kanssa kesälomamme takia kaksi viikkoa yhdessä hänen ja sen jälkeen minun luonani, ja ajattelin että saisimme asiaa puhuttua ja varmaan harrastaisimme seksiä. Loman aluksi harrastimme ekana päivänä kaksi kertaa ja toisena kerran. Sen jälkeen kaksi viikkoa ei mitään. Nyt emme taas näe vähintään kahteen viikkoon ollenkaan, ja olisimme voineet olla 5 päivää vielä yhdessä, mutta mies halusi yhtäkkiä lähteä kotipaikkakunnalleen, joka on todella pieni paikka, eikä siellä asu hänellä juuri ketään tuttuja, eikä paikkakunnalla voi paljon harrastaakaan mitään, hänellä ei siellä ollut mitään sovittuja menojakaan tai suunnitelmia. Tuli tunne, että haluaa vain kaikin tavoin etäisyyttä minusta. Miksi, jos näemme kuitenkin niin harvoin, välillä jopa 6 viikkoakin välissä?
Olen itse todella seksuaalinen ihminen, haluaisin harrastaa seksiä vaikka useammankin kerran päivässä, ja kuukauden tauko tuntuu helvetin pitkältä.
Turhauttaa, koska asiassa ei miehen mielestä ole puhumista, ja kaikki lähestymisyritykset torjutaan. Jos hieron häntä tai yritän ottaa esimerkiksi suihin, mies saattaa tönäistä minut pois päältään aika törkeästi. Nyt viimeisen kahden viikon aikana huomasin myös, että hän vältteli myös suutelua, kertaakaan kahden viikon aikana en saanut muuta kuin pelkkiä "poskipusuja". Yleensä olemme myös nukkuneet alasti, ja nyt mies on alkanut käyttää boksereita ja jopa paitaakin vaikka olisi miten kuuma. Hän myös mielellään halaa minua sängyssä niin että peitto on välissä ym. Jos suukottelen häntä esim hänen paljaaseen rintaan, hymähtää tympääntyneesti. Silti kokoajan höpöttää että hän niin rakastaa mua ja lässyttää kokoajan jotakin.
Hyvä parisuhde ei mun mielestä ole sellaista, että samassa sängyssäkin yhtäkkiä aletaan käyttää pilkkihaalaria ja ei uskalleta edes halata tai suudella kunnolla ku pelätään kaikkea seksiin liittyvää niin paljon? Aiemmin sama mies kehui kuinka on mukavaa nukkua mun kans alasti ja kuinka hän nauttii kun voidaan olla asuinnollamme alasti ja se ei mua haittaa jne.
Mies yrittää väittää että kaikki on kunnossa ja joskus on kuviempia kausia ja että EI HÄN NYT ENÄÄ OLE IHASTUNUT, ALKUHUUMA MENI JO, mutta nyt tämä kuiva kausi on kyllä kestänyt jo kohta puoli vuotta, ja mies tuntuu etääntyvän vain entisestään. Puhelimessa/skypessä mies kieltäytyy puhumasta asiosita koska livenä niistä on kuulema puhuttava, mutta livenäkään ei suostu puhumaan. Minusta taas tuntuu, että koko miehen luonne on muuttunut. Miten mies joka aiemmin on ollut oikea nudisti, ja esimerkiksi tykännyt suihinotosta, ei enää yhtäkkiä halua esiintyä alasti ollenkaan ja tönäisee suihinottoa yrittävän pois? Olen yrittänyt vältellä pettämisajatuksia, mutta kieltämättä tuntuu oudolta, että tyttöystävän kosketus on yhtäkkiä ihan saatanasta? :D
Minua turhauttaa niin paljon, että olen miettinyt eroa, en voi kuvitella itseäni esim. kymmeneksi vuodeksi tällaiseen tilanteeseen, jossa läheisyyttä ei saa ollenkaan. Kaukosuhteeseenkin suostuin, koska puhuimme, että näemme kuitenkin 1-2 viikon välein yleensä, vaikka vaikealta sekin tietysti tuntuu. Täysin pattitilanne, joka vain pahenee kokoajan? Mitä mieltä te muut naiset ja miehet olette, onko mitään hyötyä tällaista suhdetta yrittääkään jatkaa? Miehen mielestä suhteessa ei ole mitään vikaa, ja mikään asia ei ole pielessä, ja sen myötä ei myöskään ole mitään tarvetta puhua. Minun mielestäni taas en saa koko suhteesta mitään. Tuntuu, että jokin on kyllä tosi pahasti pielessä, kun läheisyyttä ei haluta ollenkaan, ja olen todella pettynyt ja surullinen siitä, että mies on muuttunut alusta täysin päinvastaiseksi. Jos tutustuisin vastaavanlaiseen mieheen nyt, en edes harkitsisi suhteeseen menemistä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:10"]
Sinussa ei ole tarpeeksi naista.
[/quote]
Niin mihin? Seksiin?
No eksä, jonka kanssa mies seurusteli kaksi vuotta, asuu eräällä toisella, 500 km matkan päässä olevalla paikkakunnalla. Mies haki keväällä kouluun samalle paikkakunnalle, ei suostunut hakemaan muille paikkakunnille kuin vain tälle tietylle paikkakunnalle. Haki itseasiassa juuri samaan kouluun ja linjalle kuin eksänsä, ja hyväksyttiinkin sinne, mutta aloittaa kuitenkin nyt kuukauden päästä eri linjalla mutta samassa pihapiirissä.
Mies ei ole tästä puhunut, mutta olen ymmärtänyt että on todella katkera tästä suhteesta. Sain vahingossa tietää, että tämä hänen eksänsä opiskelee juuri sitä alaa, mihin tuo mies oli myös hyväksytty.
Oli tietysti vähän hassua, kun tällä paikkakunnalla ei hänellä ole tuttuja, ja olisi voinut muuttaa esimerkiksi lähemmäs minua. Toisekseen, kun kysyn että miksi haki sille alalle mille, haki, ei keksi yhtään hyvää syytä :D
Heh, enpäs jatka enempää tai alan kuulostamaan vainoharhaiselta. Mutta tämäkin asia oli minusta vain vähän omituinen. Mies väittää ettei edes juttele eikä hänellä ole yhtään naispuolista kaveria, enkä ole koskaan nähnyt hänen esimerkiksi juttelevan kenellekään naiselle facebookissa tai missään, mutta kyllähän pettäjä osaa tarvittaessa jälkensä peittää :D
AP
vaikutat aivan huippunaiselta, joten jätä tuo pettävä heppu oitis. Sori vaan että puhiún suoraan, mutta muuta vaihtoehtoa ei ole!
M 38
No se exä tai joku muu, jonka takia ei enää seksisuhde sinuun tunnu oikealta. Ehkä sE toinen ei ole kuitenkaan vielä varma, niin pitää sua varalla tai ei osaa erota. Lopeta suhde ja etsi joku joka on kiinnostunut susta.
Meillä on ollut etäsuhde monta vuotta töitten takia ja kyllä on myönnettävä, että seksiä harrastetaan monta kertaa vuorokaudessa niinä päivinä, kun olemme yhdessä. Teemme joskus viikon, parin matkojakin ja kyllä seksi on molemmille niin tärkeää, että jokaiseen päivään se silloin kuuluu.
Ap, ei tuollainen suhde, jossa elät, kovin lupaavalta vaikuta. Ei sinun tarvitse sellaiseen tyytyä.
Vaikka onkin typerää keskustella asiasta viestitse, nostin nyt kissan kunnolla pöydälle. Toistaiseksi en ole saanut vastausta.. Onhan se typerää jos toinen on alussa esittänyt jotain muuta kuin on, jos kerran nykytilanne on hänen mielestään normaali. Raivostuttavaa.
AP
Näin miehenä sanoisin, että ap on aivan unelmanainen. Ja en pysty ymmärtämään miehen käytöstä lainkaan. Ainakaan minulla eivät halut ole juurikaan muuttuneet suhteen kypsyessä.
Ainut selitys muuttuneelle tilanteelle jonka keksin on, että mies on epävarma suhteen jatkosta ja sitä myöten tunteet ja halut ovat viilenneet.
Toivottavasti, ap, saat kuitenkin asiat järjestymään!
Tosiaan ap vaikutat seksuaalisesti erittäin hyvältä kumppanilta. Miehenä tuntuu käsittämättömältä että joku voi kieltäytyä toistuvasti esim. suihinotosta, jota olet omasta aloitteestasi tarjonnut. Ei voi käsittää. Meillä vaimo ei tee ikinä aloitteita, ei kyllä onneksi kieltäydy seksistä kovin usein mutta selvästi tuollainen kerta viikkoon on se mukavuusalue hänelle. Tällaista tämä elämä on. Toisille on itsestään selvyys että nainen käy aktiivisesti ja usein munan kimppuun, toiset taas elää kituuttavat kuukausia ilman seksiä. Siinä välissä sitten me "kerran viikossa mutta silti pienessä puutteessa" ynnä muut.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:33"]
Näin miehenä sanoisin, että ap on aivan unelmanainen. Ja en pysty ymmärtämään miehen käytöstä lainkaan. Ainakaan minulla eivät halut ole juurikaan muuttuneet suhteen kypsyessä.
Ainut selitys muuttuneelle tilanteelle jonka keksin on, että mies on epävarma suhteen jatkosta ja sitä myöten tunteet ja halut ovat viilenneet.
Toivottavasti, ap, saat kuitenkin asiat järjestymään!
[/quote]
Unelmanainen? Koska vonkaan seksiä? Haha :D
Nojoo, minulla on itselläni kokemusta ainoastaan yhdestä tätä pitemmästä suhteesta, ja samaa ongelmaa ei ollut. Seksi ei ollut niin hyvää kuin tämän nykyisen kanssa aluksi, mutta sitä oli paljon kyllä melkein suhteen loppuun asti. Olimme kaksi vuotta yhdessä, ja harrastimme seksiä aikalailla kerran päivässä ellei useamminkin.
Siinä suhteessa omat haluni vähenivät, kun mies jäi kiinni pettämisestä, ja sovittuamme asiasta en kuitenkaan enää pystynyt palauttamaan seksihalujani mieheen. Ja pian sen jälkeen sitten erosimmekin.
Mies on tähän mennessä vastannut syiksi mm. taas saman vanhan "joskus on kuivia kausia, ja kyllähän me silloin loman alussa harrastettiin hyvää seksiä, minusta ei nyt ole ollut mitään varsinaista kuivaa kautta". Vai ei :'D Jos meidän näkemykset ja halut ja kaikki on näin eri luokkaa, ja suhdekin on alussa niin enpä tiedä tuosta jatkosta ollenkaan..
AP
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:50"]
Tosiaan ap vaikutat seksuaalisesti erittäin hyvältä kumppanilta. Miehenä tuntuu käsittämättömältä että joku voi kieltäytyä toistuvasti esim. suihinotosta, jota olet omasta aloitteestasi tarjonnut. Ei voi käsittää. Meillä vaimo ei tee ikinä aloitteita, ei kyllä onneksi kieltäydy seksistä kovin usein mutta selvästi tuollainen kerta viikkoon on se mukavuusalue hänelle. Tällaista tämä elämä on. Toisille on itsestään selvyys että nainen käy aktiivisesti ja usein munan kimppuun, toiset taas elää kituuttavat kuukausia ilman seksiä. Siinä välissä sitten me "kerran viikossa mutta silti pienessä puutteessa" ynnä muut.
[/quote]
Musta on alkanu jo tuntua, että tuo miehen haluttomuus ja tämän suhteen meneminen tällaiselle veli-sisko-alueelle katkeroittaa vaan mut. Tiedän että on miehiä ja olen itsekin kokenut muiden miesten kanssa, että toinen haluaa mua ihan helvetisti. Olen kuullut monelta mieheltä että olen se "paras", liekkö ollut totta, mutta olen kyllä kokenut että olen saanut monta miestä tyydytettyä. Sitten tulee vastaan tällainen, joka menee yhtäkkiä seksistä ihan lukkoon ja asia on täysi tabu. En voi edes ajatella jatkavani tällaista kymmeniä vuosia niinkuin ilmeisesti jotkut tekevät.
Säälin todella niitä miehiä, joilla on paljon haluja, ja vaimo antaa seksiä kerran vuodessa, eikä halua edes selvittää asiaa. En halua päätyä miehen kanssa samaan tilanteeseen. Hyi kun edes ajattelee.
Huuhhuh, kunnon paskamyrskyt sain niskaan, kun otin asian puheeksi.. :(
Mies ei ymmärrä kertakaikkiaan että mulla tai meillä edes olisi mitään ongelmaa. Raivostui tosi pahasti, sanoi että puhun täyttä paskaa ja hän ei jaksa näpyttää puhelinta. Minun sanoissani ei kuulema ole hitustakaan järkeä. Jep. Ei tollaset kommentit edes tunnu enää miltään, kun mulla ei mitä ilmeisimmin saa olla minkäänlaisia mielipiteitä, toiveita tai haluja. Edes keskusteluhaluja.
AP
Se että mies on muuttunut haluttomaksi on yksi asia, mutta toinen asia on se jos teillä harvoin on mahdollista nähdä ja mies lähteekin ennen aikojaan kotiin vastoin suunnitelmia...
Haluttomuus voisi selittyä vaikka jollain sairaudella, mikä olisi vakava asia tietysti, muussa tapauksessa harvinaisen voimakkaasti miehen halut muuttuneet tuossa puolen vuoden jälkeen jos normaaliin vaihteluväliin laskisi. Luultavammin on se joku toinen kiikarissa. Tuskin on puolta vuotta ensin jaksanut esittää halukasta, vaan on ollut sitä ihan oikeasti, kunnes tilanne on muuttunut.
Ehkä se mies nyt vaan yrittää että sinä lopettaisit suhteen, niin hänen ei tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:57"]
Se että mies on muuttunut haluttomaksi on yksi asia, mutta toinen asia on se jos teillä harvoin on mahdollista nähdä ja mies lähteekin ennen aikojaan kotiin vastoin suunnitelmia...
Haluttomuus voisi selittyä vaikka jollain sairaudella, mikä olisi vakava asia tietysti, muussa tapauksessa harvinaisen voimakkaasti miehen halut muuttuneet tuossa puolen vuoden jälkeen jos normaaliin vaihteluväliin laskisi. Luultavammin on se joku toinen kiikarissa. Tuskin on puolta vuotta ensin jaksanut esittää halukasta, vaan on ollut sitä ihan oikeasti, kunnes tilanne on muuttunut.
Ehkä se mies nyt vaan yrittää että sinä lopettaisit suhteen, niin hänen ei tarvitse.
[/quote]
Mies ei siis tosissaan halua keskustella asiasta lainkaan, sillä ei hänen mielestään ole mitään puhuttavaa. "Keskustelumme" päättyi siihen, että sanoi että laittaa puhelimen pois ja "jutellaan vaikka huomenna". Tuo fiilis mulla tosissaan nyt on, että mies vain koittaa pakoilla. Raivostuu keskustelun yrittämisestä niin valtavasti, ja pakenee vaikka varmasti tietää että parisuhteessa ei toimita niin, että raivotaan ja sitten ollaan vastaamatta viesteihin koska ei jaksetakaan enää näpyttää. Eipä sen tarvii enää näpytellä mitään :D
Ei mua oikeasti naurata tämä asia mutta jollakin tavalla huvittaa, miten parisuhteessa mukamas täydellinen mies käyttäytyy noin ja luulee käyttäytyvänsä fiksusti. Ei parisuhteessa keskustelun pitäis näin vaikeaa olla.
AP
Ajanhukkaa tuollainen suhde mokomaan eunukkiin. Anna sen olla äläkä ota mitään yhteyttä.
Olkoon ittekseen ja jatka elämääsi.
Olen itsekin jo kolme vuotta etäsuhteessa ja joka kerta kun nähdään niin on ollut niin ikävä toista ettei turhia aikailla vaan heti kun on halit ja pusut vaihdettu johtaa se kunnon rakasteluun.
Ja niin usein kuin vain mahdollista.
Me naiset usein ollaan liian pitkäjänteisiä ja odotellaan jospa toinen alkaisi taas lämmetä.
Menneen talven kalu koko äijä.
Ei kannata jatkaa, jos asia ei selviä parin viikon sisällä.