Pettämisestä ei tule morkkista.
Mietin tässä toista keskustelua lukiessani, että mikähän nappi päässäni on prakannut, kun en tunne pettämisestä mitään morkkista. En sitten niin minkäänlaista. En edes tiedä, montako kertaa olen pettänyt, mutta kolmen eri miehen kanssa, ihan tietoisesti ja selvinpäin. Miehelle en ajatellut kertoa ja yritän peittää jälkeni jottei hän saa tietää, enkä tunne mitään tarvetta kertoa ikinä. Ajattelen vaan, että kun kerran mies ei halua seksiä eikä edes puhua seksi- ja parisuhdeongelmista tai avioerosta, niin elän sitten elämääni parhaaksi näkemälläni tavalla itsekseni. Olen varmaan tosi paatunut monen mielestä.
Kommentit (6)
Voihan sitä erota ilman miehen suostumustakin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:07"]Ymmärrän sua ap, mutta ootko harkinnut eroa? Miksi ootte yhdessä?
[/quote]
Olen harkinnut eroa ainakin kymmenen vuotta ja kolme kertaa ollaan aihetta vakavasti käsitelty yhdessä. Mutta ei mies halua erota, ja minäkin olen kohtuullisen tyytyväinen elämääni jos vaan saan rakkautta, hellyyttä ja seksiä jostain = sivusuhteista. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:58"]Et rakasta miestäsi. Siksi :)
[/quote]
No joo, tämä on kyllä aivan totta. Ap
Ymmärrän sua ap, mutta ootko harkinnut eroa? Miksi ootte yhdessä?