Meillä on aikamoinen ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja tällä hetkellä.
On hyvä osata venäjää ja ukrainaa näin aikoina, siinä hommassa.
Kommentit (13)
Poikkeuksellinen kielitaito kaverilla. Jo ehti twitterissä tuomita Venäjän hyökkäyksen sekä ukrainaksi että venäjäksi. Arvostan. Vaikka en ikinä Persuja ole äänestänyt.
Jussi on ihan paikallaan. Hyvästä syystä ja on älykkö. Hyvin älykäs mies.
Halla-Aho on muutenkin hyvin perillä Ukrainan ja Venäjän asioista!
Ei älyköt kauaa politiikassa viihdy. Se on älyvapaiden hommaa.
Luulisi niitä, jotka äänestivät tyhjää kun eivät halunneet Jussia puheenjohtajaksi, hävettävän. Kai nyt osaavat suhteuttaa asioita. Mitä merkitystä on sillä, mitä kirjoitti joskus kauan sitten kun nyt nähdään, että on oikea mies paikallaan.
Nyt äänestämään sitä kansalaisaloitetta, että saataisiin nopeasti edes alulleen tuo polku Naattoon.
(asiasta ei saa ilmeisesti keskustella).
Täytyy myöntää että vaikken Halla-ahosta ole koskaan pahemmin tykännyt, niin ihan viime päivinä on arvostukseni häntä kohtaan noussut roimasti.
Ihan huippu äijä!
Itse olen ollut koko ikäni persujen vastustaja, mutta nyt olen välittömästi muuttannut ajatuksiani. Jos persut ovat Mestarin äänellä avoimesti venäläisvastaisia, tuen heitä.
Terv Timo, res yliluutn.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksellinen kielitaito kaverilla. Jo ehti twitterissä tuomita Venäjän hyökkäyksen sekä ukrainaksi että venäjäksi. Arvostan. Vaikka en ikinä Persuja ole äänestänyt.
Kunnes möläyttää tapansa mukaan jotain peruuttamatonta.
Halla-aho osaa erottaa tosiasiat tunteista, aika arvokas taito politiikassa.
Hienoa, että kielitaitoinen on paikalla, jossa sitä alkuperäistä kielitaitoa tarvitaan.
Voi kuunnella ja lukea uutiset alkuperäisellä kielellä. Arvostan suuresti. Go Jussi go !
Vierailija kirjoitti:
Nyt äänestämään sitä kansalaisaloitetta, että saataisiin nopeasti edes alulleen tuo polku Naattoon.
(asiasta ei saa ilmeisesti keskustella).
45 505 kannatusääntä viidessä päivässä - Parasta viestiä Putinille
https://www.k*ns*l*is*loite.fi/fi/*loite/9866
korvaa *:t a-kirjaimella - Moden poistama viesti.
Mode - yrität estää kansalaisadressin tekoa - tuosta lähti ilmoitus eteenpäin oikeusasiamiehen toimistoon
Mutkumutkumutkurasismi!
mvh,
ylioppilas Biaudet