Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan kokeillut olaplexia?

Vierailija
14.07.2015 |

Toimiiko? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, valitettavasti.

Vierailija
2/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii. On laitettu värjäyksen yhteydessä viitisen kertaa. Olen käyttänyt yhden purkin sitä kolmostakin eli käsittelyjen välissä käytettävää.

Mun hiukset eivät katkeile ollenkaan niin paljon kuin ennen, ovat huomattavasti sileämmät ja pidemmät kuin aikoihin :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, ostin jopa sen kotihoidon.

Vierailija
4/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii! Ainakin ensimmäiseen pesuun asti, sitten ollaan lähtökuopissa.

Vierailija
5/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi.

Laitettiin vaalennuksen yhteydessä, ja hiukset kärsivät pahasti, vaikka kuinka niitä hoidin ja olen hoitanut.

Vierailija
6/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin toimii, kun hieroo kunnolla kookosöljyä hiuksiin, antaa vaikuttaa ja vasta sen jälkeen lisää hiusvärin. Googlettemalla löytyy kokemuksia. Kookosöljy suojaa ja hoitaa hiuksia, muttei ehkäisen värin tarttumista vaan pikemminkin päinvastoin!

Vierailija
7/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on Olaplexistä positiivisia kokemuksia. Hiukseni ovat pitkät ja luonnonkiharat ja olen vaalentanut/raidoittanut niitä vuosia. Olaplexiä alettiin viime vuoden puolella käyttää värjäyksissä ja olen käyttänyt myös kotona hoitoainetta. Huomaan selvästi, että hiukset ovat nykyään parempikuntoiset latvoja myöten. Hassuinta on kuitenkin, että minulla on alkanut kasvaa uudestaan "vauvahiuksia" eli pehmeitä haituvia hiusrajassa. Ne eivät olleet ollenkaan samanlaiset esim. vielä viime vuonna. Tämä voi toki johtua jostain muustakin, mutta en keksi mitään muuta suurempaa muutosta rutiineissani.

Luulen, että hyöty riippuu paljolti hiustyypistä. Kaverini, jolla on lasimaiset ja ohuet hiukset ei huomannut Olaplexistä olevan mitään hyötyä itselleen, mutta omiin karkeampiin hiuksiini se on sen sijaan toiminut. Hyvät hoitoaineet, silottavat naamiot ja öljyt on kyllä kokeiltu jo aiemmin, mutta tämä vaikutus on erilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi