Jannen vaimolle tiedoksi: saattaa tulla lehtolapsi
Kommentit (30)
Onnea! Janne onkin tosi lapsirakas, vaikka tyhmähän se on, kuten olet itse huomannutkin. Kyllä siitä silti kahden pereen isäksi on. Sovitaanko heti vuoroviikkosysteemistä? Terv. Vaimo
Jannejahan ei onneksi ole tässä maassa kun pari hassua...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:18"]Mistä päin?
[/quote]
Teiltä päin, tiedän sinut sinä et vielä tiedä minua.
Minkä ikäinen? Saankohan (taas) uuden sisarpuolen! Sisarpuoleni ovat minulle rakkaita. Eihän se heidän vikansa ole että isiliini kyntää...
T. Jannen tytär. Vanhempani ovat eronneet, mutta iskä on naimisissa.
Helvetin hyvä etten ole naimisissa.
-Janne
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:38"]
Helvetin hyvä etten ole naimisissa.
-Janne
[/quote]
*reps*
Jes, vihdoinkin! Me ollaan yritetty saada omaa vauvaa jo monta vuotta, adoptiokaan ei sitten onnistunut. Sovittiin sitten, ett Janne ettii jonku tarpeeks tyhmän vosun jonka panee paksuksi. Saadaan vihdoin sitten vauva meille. Katotaan nyt mikä taistelu joudutaan käymään, mutta jokaiseen viikonloppuun ei aiota tyytyä. Vähintään vuoroviikoiksi halutaan vauva meille. Siis aluksi. Tarkoitus on saada holtajuus kokonaan miehelleni. Kiitos siis sinulle ap, pitkäaikainen toiveeni toteutuu ja saan vihdoin alkaa äidiksi mieheninlapselle!
T. Jannen vaimo
Sori, minut on sterilointu jo kolme vuotta sitten. Taitaa faija löytyä penskalles siitä lähiräkälästä. Onnea valitsemallasi tiellä. Terveisin Janne
Saattaapi olla, että tulee ja saattaapi olla, että ei tule. On sen siittiöt niin laiskaa laatua, että todennäköisesti ei tule. Meidän lapset on siittänyt ihan joku muun kuin Janne itse.
Apua! Nyt mä kyllä pyörryn...
*kops*
Oi Onnee vaan kauheesti, mut ku Janne on steriloitu. Niin sovitaanko, että soitat nyt vaan kiltisti sille toiselle isä vaihtoehdolle suoraan.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:46"]
Viimeistään kun tulee perinnönjako niin selviää lehtolapset, salatut lapset jne.
[/quote]
Ei välttämättä. Jos Janne ei lastaan tunnusta niin ei hän mihinkää kirjoihin ja kansiin jää.
[/quote]
Jos ap haluaa isän papereihin niin siinä ei Jannen haluamisia kysellä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:06"]Jes, vihdoinkin! Me ollaan yritetty saada omaa vauvaa jo monta vuotta, adoptiokaan ei sitten onnistunut. Sovittiin sitten, ett Janne ettii jonku tarpeeks tyhmän vosun jonka panee paksuksi. Saadaan vihdoin sitten vauva meille. Katotaan nyt mikä taistelu joudutaan käymään, mutta jokaiseen viikonloppuun ei aiota tyytyä. Vähintään vuoroviikoiksi halutaan vauva meille. Siis aluksi. Tarkoitus on saada holtajuus kokonaan miehelleni. Kiitos siis sinulle ap, pitkäaikainen toiveeni toteutuu ja saan vihdoin alkaa äidiksi mieheninlapselle!
T. Jannen vaimo
[/quote]
Repesin :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:46"]
Viimeistään kun tulee perinnönjako niin selviää lehtolapset, salatut lapset jne.
[/quote]
Ei välttämättä. Jos Janne ei lastaan tunnusta niin ei hän mihinkää kirjoihin ja kansiin jää.
[/quote]
Jos ap haluaa isän papereihin niin siinä ei Jannen haluamisia kysellä.
[/quote]
Hahhah
En ole Jannen vaimo, mutta tuo vuoroviikkoisyys on erittäin kannatettava vaihtoehto. Minulle passais.
Ja sulla ei tietenkään ole mitään vastuuta ehkäisystä... onnea äpärästä!