Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitähän sitä koronakokkailisi perheelle/itselle ja ilman kummoista haju&makuaistia..
24.02.2022 |
Kiesus 😐
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaurapuuro ja nuudelit menee aina. Mehukeitto, makaroni voilla ja ketsupilla. Kasvissosekeitto
Alue: Aihe vapaa
Jotain pahaa mutta terveellistä tietysti