Elämämkoulu?
Miksi se on elämäMkoulu eikä elämänkoulu? En ole itse käynyt näistä kumpaakaan, enkä kenties siksi tiedä eroa näiden välillä. Valaiskaa!
Kommentit (22)
Elämäm koulussa ei oo koulu avustajia. Pitäisi olla.
Kirjoitusasu kuvastaa elämäm koululaisten kirjoitustaitoja.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:18"]Vajakki ap
[/quote]
Tuliko iholle?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:18"]Vajakki ap
[/quote]
Tuliko iholle?
[/quote]
Ei, vaan kun ei tajua miksi "elämäm koulu"
Elämämkoulussa joutuu suorittamaan pidemmäm oppimääräm.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:18"]Vajakki ap
[/quote]
Tuliko iholle?
[/quote]
Ei, vaan kun ei tajua miksi "elämäm koulu"
[/quote]
Ok
Entä miten eroavat toisistaan nämä elämäm koululaiset ja "elämän kovan koulun" käyneet?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:28"]Entä miten eroavat toisistaan nämä elämäm koululaiset ja "elämän kovan koulun" käyneet?
[/quote]
Ensimmäiset on useimmiten poikia, jälkimmäiset tyttöjä
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:28"]
Entä miten eroavat toisistaan nämä elämäm koululaiset ja "elämän kovan koulun" käyneet?
[/quote]
Ton jälkimmäisen koulun pystyy keskeyttämääm.
Minä olenkin Elämäm Korkea Koulussa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:34"]
Minä olenkin Elämäm Korkea Koulussa.
[/quote]
Ei vois sulla mahtavammim mennä, siellä opit enemmäm! :)
mää olen elämäm korkea koulu professori
Life is the most difficult exam
näin elämämkoululaiset sanovat ;)
Vierailija kirjoitti:
Elämän kova koulu vastaa meikäläisittäin kai jotain korkeampaa koulututkintoa. Vähintään amk
Joku tätäki vielä googlettaa, niinku iteki ku tarkistin vaa et tuliko tuo kirjotettua oikein.
Niin vastataan kun kukaan juntti ei osannu muuta ku vittuilla, että 'Elämäm Koulu' tarkottaa sitä että jos joku sanoo sen käyneensä niin hän ei ole koskaan käynyt mitään oikeaa koulua loppuun saakka tai päivääkään.
Ja sitä jotenkin 'glorifioidaan' kun on tarpeeks tyhmä, että kaikille pitää vielä mainostaa sitä että on täysin kouluttautumaton. (sori elämäm koululaiset, käytin sivistyssanaa ku en nyt muista selkokielisempää vastinetta sille vaikka oon Amis-juntti-alkoholisti-huumeiden käyttäjä enkä kukaan korkeastikouluttautunut :) )
Asiaan kuuluu että se kirjotetaan erikseen, sillä vähän irvaillaan näille ketkä ei yhdyssanoja osaa. Luultavasti joku on sen 'elämä' -sanankin taivuttanut väärin että 'elämäm'. ja siitä se jääny elämään että se on Elämäm koulu eikä elämän koulu eikä elämänkoulu
*elämäm koulu