Brio Twinetet vaihtuivat Emmaljungan Twin City Crooseihin :)
Piti tulla tänne asti fiilistelemään kun olen niin tyytyväinen, suorastaan rakastunut uusiin rattaisiimme! :) Eli myytiin meidän uudet Twinetet pois ja ostettiin Emmaljungan Twin City Crossit tilalle. Nuo Emmaljungan vaunut olivatkin kaventuneet hieman, ensi vuoden mallit 77cm leveät.
Itse koin Briot Emmaljungiin verrattuna tosi painaviksi ja rumiksi. Miksiköhän ees ostin ne...kapeuden takia kai. Ja muutenkin ne tuntuivat heppoisilta, tai siltä että hajoavat pian/helposti.
Emmaljungat kulkevat paljon keveämmin, kotimatkakin taittui 10 min nopeammin kuin aiemmin :)
Suosittelen!!
Kommentit (4)
Meillä vielä pähkäillään noiden merkkien välillä...Briot saa alle 500 eurolla, paljonkohan nuo Emmaljungat maksaa? Onko tietoa?
Ainakin niittykummun Lastentarvikkeessa myivät tämän vuoden malliston jäämiä 594 ¿, ensi vuoden mallit ovat 660. Ja tietty jos tarvii Duoliftin(kevyt kantokassi/lämpöpussi) se on 125¿ lisää. Emmaljungaan tulee mukaan sadesuoja, brioihin täytyy ostaa erikseen, ovh 35¿. Brioissa mukana ohut jalkapeitto, Emmaljungaan voi ostaa erikseen ohkasen tai luxusjalkapeiton. Me ei otettu jalkapeittoa,esikoinen sen verran pitkä etten usko että kenkineen mahtuisi sen sisään :)
Twinetessä esikoinen(n 95cm pitkä) mahtui hyvin nukkumaan, Emmaljungassa makuupituus kaiketi 90cm, ja itse oon tehnyt niin että en laita täyteen makuuasentoon(4 eri asentoa, brioissa 3), niin mahtuu hyvin.
Yksi iso ero mikä on Twinetessä ja Twin City Crosseissa, on se että Emmaljungassa on selvästi turvallisuutta mietitty paljon enemmän. Istuimien välissä on ' turvallisuushärveli' , joka nousee päidenväliin kun istuimet ovat makuuasennossa, ja istuimissa on Safe Frame . Jousitusta voi säätää 3 eri asentoon sen mukaan millaisessa maastossa liikkuu ja todella tilava tavarakori.
Voin mittailla rattaita huomenna, ovat varastossa, enkä pääse sinne juuri nyt.
Varistossa muuten remonttimyynti käynnissä, eli siellä varmaan alennuksia juuri nyt!
Ja jos joku sattuu käymään siellä Variston myymälässä, voisiko laittaa tänne Emmaljungien hintaa, kun asumme niin kaukana, ettei itsellä ole mahdollisuutta sinne lähteä..
Osaatko sanoa (tai joku muu?), että miten paljon rattaiden tilat eroavat toisistaan? Eli yhden lapsen istuinleveys ja makuutilan pituus? Mitä nuo Emmaljungat maksavat uutena? Nehän olivat sellaiset, joissa ei ole heittoaisaa.. vai? Tuolla osta/myy- puolella näyttää olevan Twin Ceroxeja myynnissä, mutta ei näitä Crosseja.. Mahtaako se heittoaisa " löystyä" käytössä ja rattaiden käyttöikä olla lyhyempi? Kiitos, jos jollakin valaisevia vastauksia.. :)