Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten noi geordiet voi juoda noin paljon?!?

Vierailija
13.07.2015 |

En voi ymmärtää. Joka ilta hirveet perseet ja seuraavana päivänä ne jo puhuu et haluu vaan bilettää ja get fucking mortal. Nehän on täysin alkoholisoituneita. Kyllä mäki biletin kakskymppisenä mut ehkä 2 iltana viikossa. Ihan järjetöntä. Ja joka kerta joku oksentaa ja kaatuu tai kusee housuun. En kestä. Silti pakko kattoo.

Kommentit (6)

1/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sehän on näyteltyä vaikka muka on tosi tv:tä eli niillä on varmaa rauhallisiakin päiviä mutta niitä ei näytetä.on muuten viihdyttävä ohjelma

Vierailija
2/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aika kaameen näköistä touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Onko niillä tosiaan joka ilta noita bileitä vai jätetäänkö rauhalliset koti-illat vaan näyttämättä? Ei kai kukaan normaali ihminen voi kuutta viikkoa putkeen jaksaa ryypätä?

Vierailija
4/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä ehkä yks koti-ilta per kausi. Kyllähän sen voimalla jaksaa :D Mut miks niillä ei oo ikinä krapulaa?

Vierailija
5/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettiny että vaihtaako ne ikinä lakanoita? Kaikki paneskelee siellä panohuoneessa samoissa lakanoissa. Yööööök.

Vierailija
6/6 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jostain että ne kuvaa oikeasti sen kuuden viikon / jonkun ajan sisään vaan pari päivää viikossa. Eli se selittäis ainakin miten ne jaksaa juhlia. Mistäpä sitä toisaalta tietää jos ne vaan ryyppää sen kuusi viikkoa putkeen, yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi