Nykyajan mainokset ovat sitten typeriä
En esimerkiksi ymmärrä näitä teennäisiä "yhdemmäisyys", "hyvään heittäytyminen" tai "saa syödä". En yrittäjänä maksaisi tällaisesta roskasta mainostoimistolle!
Kommentit (5)
Lidlin uudet mainokset ovat tyhmiä. Ystävä kysyy neuvoja ja toinen saarnaa työpaikastaan kuin lahkolainen. Ei naurata.
jes samaa mieltä oon ollu samaa mieltä jo kauan k-kaupan tekohymy mainos on kans ihan paskaa. no jos halutaan ärsyttää ni kyllä ärsyttää mutta ei se tuotteen myyntiä edistä
Puolet ihmisistä pitää mainoksissa olla tummaihoisia. Jos on vaikka perhe niin osan lapsista pitää olla tummia, muuten on paha. Outoa ja väsynyttä.
Miks niitä mustia yleensäkin pitää olla suomalaisissa mainoksissa?Ihmettelen vaan.
Totta. Aivan muut seikat puhuttelee kohderyhmiä. Kolme vahvasti myönteistä mainosta muistan välittömästi justiin hyvän mielikuvan takia.
1 "Olen koko ikäni käyttänyt Oxygenol hammasTAH..NAA" noin kaksivuotias kertoo tuossa
2 "BRIO - pienen ihmisen ilo osata" juu, se naama jäi kans mieleen
3 "Illaksi kotiin - Finnair"