Pitääkö häävieraan onnitella morsianta facebookissakin?
Siinä kysymys jo tulikin. Morsian suutahti, kun en onnitellut häntä facebookissa. Myönsi pikkuhiprakassa, että oli ihmetellyt ja ollut pahoillaan, kun en ollut onnitellut. Siis mitä?! Olin häissä vieraana, vein lahjan, onnittelin heitä siellä. Mitä ihmettä menisin onnittelemaan facebookissa, kun olin kerta paikan päällä?
Kommentit (3)
Facebook on monen elämässä ihan liian suuressa roolissa ja elämän sisältö on, kuinka paljon tykkäyksiä ja kommentteja siellä saa. Sitten ei tajuta, että kaikki eivät edes ole koko Fb:ssä, tai jotkut käyvät siellä vain noin kerran viikossa jos sitäkään, vaan oletetaan että kaikkien muidenkin koko elämä tapahtuu Facebookissa. Minusta tuon morsiamen olisi syytä tarkastella kriittisesti omaa Fb:ssä roikkumisen määrää, ettei vain olisi mennyt riippuvuuden puolelle, jos pitää suunnilleen listaa siitä ketkä ovat onnitelleet ja ketkä eivät... kuka normaali ihminen niitä jaksaa edes laskea ja syynätä?
Näistä hirviömorsiammista tulee just niitä minä-minä äityleitä, jotka raahaavat jälkikasvuaan joka paikkaan vaatien oikeuksiaan. nämä toiset ovat aivan sairaita ton fb:n kanssa, koko elämä tuntuu olevan siellä.
Jätä tällainen sika-ystävä
No ei tarvitse. Ihme draamaa ihmisillä sen fb:n takia.