Albaniaan huomenna
Siis Tiranaan. Onko kiva paikka? Tiedän ettei ole. Mies haluaa sinne.
Kommentit (17)
Tirana on tylsä, mutta suosittelen Pohjois-Albaniaa ja sitten myös Etelä-Albaniaa.
Minä pääsen stadiin. Keskiviikkona. Ole tyytyväinen.
Vitun saatanan anuksesta. Hyi hyi hyi...
No rätti päähän ja kamelilla pääkatua pitkin ja poikin vaan!
Mulla kävi ihan liian surku sitä karua köyhyyttä. Turisteille on sliipattu ihan kivat kulissit, joo, mutta varokin astumasta yhdellekään sivukujalle. Menee kaikki lomafiilikset :(
Hei,
oltiin miehen kanssa toissa kesänä Tiranassa ja Durresissa. Tämä yhdistelmä oli aivan mukava. Durresissa viikko rantalomailua ja Tiranassa kolme päivää kaupunkilomailua. Tiranassa ei ehkä kauemmaksi aikaa olisi tekemistä keksinyt. Käveltiin kaupunkia ympäri ja katseltiin nähtävyydet. Kuumalle päivälle sieltä löytyy jonkinlainen yleinen uima-allasalue. Ei kyllä käyty siellä. Ruokakulttuuri ei oikein iskenyt, tai ei löydetty sopivia ravintoloita. Paikallinen olut tosin oli hyvää. :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:01"]
Hei,
oltiin miehen kanssa toissa kesänä Tiranassa ja Durresissa. Tämä yhdistelmä oli aivan mukava. Durresissa viikko rantalomailua ja Tiranassa kolme päivää kaupunkilomailua. Tiranassa ei ehkä kauemmaksi aikaa olisi tekemistä keksinyt. Käveltiin kaupunkia ympäri ja katseltiin nähtävyydet. Kuumalle päivälle sieltä löytyy jonkinlainen yleinen uima-allasalue. Ei kyllä käyty siellä. Ruokakulttuuri ei oikein iskenyt, tai ei löydetty sopivia ravintoloita. Paikallinen olut tosin oli hyvää. :)
[/quote]Kiitti. Ei tosiaan kiinnosta lähteä. Kaippa sielläkin jotakin on.ap
Onko kiva paikka? TIEDÄN ETTEI OLE.
---> miksi kysyit?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:17"]
Siis Tiranaan.
[/quote]
Voi voi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:57"]
Mulla kävi ihan liian surku sitä karua köyhyyttä. Turisteille on sliipattu ihan kivat kulissit, joo, mutta varokin astumasta yhdellekään sivukujalle. Menee kaikki lomafiilikset :(
[/quote]
Eli matkailla voi vain Länsi-Euroopassa ja jenkeissä, jos haluaa välttyä näkemästä köyhyyttä (ja noissakin näkee sitä monin paikoin).
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:16"]
Onko kiva paikka? TIEDÄN ETTEI OLE. ---> miksi kysyit?
[/quote]Ilmoitin etten tahtoisi lähteä. Ihan mieheni vuoksi sinne lähden.ap
Niin muistakaa että Albania on muslimimaa, toisin kuin vaikka naapuri Serbia
Onko miehesi siis albanialainen tai muslimi? Tuolla ei ole edes kauniita naisia, muslimeja ja aika kiihkosellaisia.
Aina voitte painella Korfulle, joka on ihan näköetäisyyden päässä Albanian rannikosta. Jospa Tiranasta tehdään sinne päivämatkoja? Korfulla olen ollut, aivan ihana saari.
Tirana on kiva kaupunki. Ei yhtä moderni kuin kehittyneimmissä maissa kaupungit. Ei siellä huomaa olevansa muslimimaassa. Kannattaa käydä syömässä lähimmällä vuorella. Hyvä ruoka ja näköala. Sinne pääsee hissillä ja taksilla.
Miksi menet? Karmee paikka.