Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissaihmisiä paikalla?

Vierailija
13.07.2015 |

Kissa tiine. Veikkaan että synnytys alkaa olla lähellä. Kissa kovin levoton naukuu ja pyrkii ulos. Nisät eivät varsinaisesti ole turvonneet mutta vatsan alle tullut pulleat kanavat nisiltä toisille. Onko tämä normaalia? Pesiä olen rakentanut parikin mutta ei niistä ole kiinnostunut lainkaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita eläinlääkärille ja kysy. Vihaan teitä maatiaiskissojen astuttajia, joilla ei ole mitään kasvatuslupia tai kennelnimiä samoin myös heitä, jotka tekee koirien kanssa noin. Ja älä sano, että oli vahinkotiineys, kissa pitää aina leikkauttaa, jos se kulkee vapaana ulkona.

Vierailija
2/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa synnytys olla lähellä kun on levoton, meidän emo oli myös tuollainen ja pennut oli maailmassa kuuden tunnin päästä. Ne kanavat kuuluu asiaan, normaalia. Synnytyksen koittaessa emo hakee itse sopivan paikan synnytykselle, sun olisi kuitenkin hyvä olla vieressä valvomassa. Saatat joutua puhkomaan kalvon, jonka sisällä pentu on (meillä yksi pennuista oli lähellä kuolla hapenpuutteeseen näin). Tee pentuja varten pehmustettu kori tai laatikko, missä elävät ensimmäiset viikkonsa turvallisesti. Onnea koko perheelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:45"]Soita eläinlääkärille ja kysy. Vihaan teitä maatiaiskissojen astuttajia, joilla ei ole mitään kasvatuslupia tai kennelnimiä samoin myös heitä, jotka tekee koirien kanssa noin. Ja älä sano, että oli vahinkotiineys, kissa pitää aina leikkauttaa, jos se kulkee vapaana ulkona.
[/quote]
Ja kaikenlisäksi et ole edes tuon vertaa viitsinyt ottaa asioista selvää, vaikka tiesit kissan olevan tiineenä. Ääliö.

Vierailija
4/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Tuntuu tietävän kaikesta kaiken. Jakaisit nyt meillekin laajaa tietouttasi.

Vierailija
5/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:43"]

Kissa tiine. Veikkaan että synnytys alkaa olla lähellä. Kissa kovin levoton naukuu ja pyrkii ulos. Nisät eivät varsinaisesti ole turvonneet mutta vatsan alle tullut pulleat kanavat nisiltä toisille. Onko tämä normaalia? Pesiä olen rakentanut parikin mutta ei niistä ole kiinnostunut lainkaan.

[/quote]

Viskaa se pellolle. Olen koiraihminen.

Pitäisin kyllä kissoista, mutta olen allerginen kissoille.

Vierailija
6/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:45"]

Soita eläinlääkärille ja kysy. Vihaan teitä maatiaiskissojen astuttajia, joilla ei ole mitään kasvatuslupia tai kennelnimiä samoin myös heitä, jotka tekee koirien kanssa noin. Ja älä sano, että oli vahinkotiineys, kissa pitää aina leikkauttaa, jos se kulkee vapaana ulkona.

[/quote]

Lemmikkieläintä ei ole lupa pitää vapaana ulkona, paitsi koiria.

Vierailija
7/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas asiaa ja asiaa asian vierestä.

Vierailija
8/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sieltä ulos tulee! Anna rauhallinen petipakka ja odottele. Älä jätä kissaan yksin lähiaikoina. 

Hyvinkin synnytys lähellä, jos on levoton. 

Vierailija
9/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:43"]

[/quote]

Viskaa se pellolle. Olen koiraihminen.

Pitäisin kyllä kissoista, mutta olen allerginen kissoille.

[/quote]

Sarjassa "todella fiksu kommentti"!

Pitäisit (mitähän tämä tarkoittaa... kai kissoista voi pitää, vaikka olisikin allerginen) kissoista, mutta kehotuksesi on viskata se pellolle? 

Lievää ristiriitaa?

Vierailija
10/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:55"]2 Tuntuu tietävän kaikesta kaiken. Jakaisit nyt meillekin laajaa tietouttasi.
[/quote]
En ole sanonut, että tietäisin kaikesta kaiken, mutta mielestäni ei ole ollenkaan peruspulliaisten tehvä alkaa teettää yhtään millään lemmikkieläimellä jälkikasvua, jos on kerran noin uuno tollasissa ilmiselvissä asioissa niinkuin ap on. Lisäksi jos kyseessä sattuu olemaan vahinkopentue niin siltäkin olisi säästytty, jos ap olisi vastuullinen lemmikinomistaja ja a) ei pitäisi kissaa vapaan ja b) olisi leikkauttanut kissan.

Vierailija
11/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan päästä ulos!  Voi synnyttää mihin tahansa ja sitten siirrät synnytyspesään , kun on synnyttänyt. Meidän kävi kuopimassa kaapin päällä ja meidän sängyssä. Synnytti sänkyyn koska estettiin kaapin päälle pääsy. Ekakertalainen ei tajua synnytyspesää.

Voin neuvoa tarpeen vaatiessa.  Olen peruspulliainen mutta sijoituskissan omistaja. 

Vierailija
12/12 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuota levottomutta kesti päiviä.Ensikertalainen voi olla vähän hukassa. Ei kannata päästää ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän