Haluan eksältä seksiä. Miten pyydän nätisti, ettei ärsyynny?
Kommentit (20)
Oletko ihan tosissasi?
Miksi exän pitäisi antaa sinulle seksiä?
p.s. Minulta on tullu ihan jokainen exä vonkaamaan ja olen saanut kuulla vaikka mitä ällöttävää... Exät on exiä syystä. Toivottavasti löydät siis ihan oman elämän, etenkin jos olet koskaan exääsi pettänyt suhteenne aikana.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:38"]
Oletko ihan tosissasi?
Miksi exän pitäisi antaa sinulle seksiä?
p.s. Minulta on tullu ihan jokainen exä vonkaamaan ja olen saanut kuulla vaikka mitä ällöttävää... Exät on exiä syystä. Toivottavasti löydät siis ihan oman elämän, etenkin jos olet koskaan exääsi pettänyt suhteenne aikana.
[/quote]
Kyllä olen tosissani. Sun tarinasi ei ole mun tarinani.
ap
Tekee mieli seksiä. Hyvää seksiä. Friends with benefits, kokeillaanko?
Me oltiin sellainen puolipari, tuli ristiriitoja mutta seksi oli taivaallista. Pari kertaa mies jo langennut vastoin periaatteitaan. Nyt yrittää pitää kiinni niistä. Mutta minä haluan :D
ap
Laita sille tissikuvia niin innostuu. Tai pillusta.
Panettaako? Plus käsi hienovaraisesti pelialueelle
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:26"]Me oltiin sellainen puolipari, tuli ristiriitoja mutta seksi oli taivaallista. Pari kertaa mies jo langennut vastoin periaatteitaan. Nyt yrittää pitää kiinni niistä. Mutta minä haluan :D
ap
[/quote]
Ne periaatteet mitään merkitse kun kunnolla seisottaa. Go for it. Laita joku tuhma viesti.
Kyllä eksä antaa! Yritystä peliin
Hmm. Mä saan ainaki aina eksältäni kun pyydän. Siltikin vaikka hän nykyään seukkaa. Mutta kun alkaa panettaa ja laitan asiasta viestiä niin ei kauaa mene kun mies on jo oven takana "futista pelaamassa". :)
Jos olet yhden kanssa ollut, niin taivaallista. Oletko tosissasi?
Pyydä sitä tekemään kanssasi sellainen seksivideo, jonka olet aina halunnut tehdä, mutta et ole kehdannut aiemmin pyytää. Kukaan exäni ei ole sanonut ei tälle kutsulle. N34
Pyydä vaikka kahville. Saat sen kyllä houkuteltua, jos onnistut tapaamaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:20"]
Jos olet yhden kanssa ollut, niin taivaallista. Oletko tosissasi?
[/quote]
Häh?
Pyydä sitä katsomaan sun luo urheilua
Voisimmeko olla sukupuoliyhdynnässä esimerkiksi tällä viikolla?