Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttaja! Sokeri/keinomakeutus, rasvaton/normaalirasvainen jne?

Vierailija
13.07.2015 |

Olen reilusti ylipainoinen ja nyt vihdoinkin alkanut tajuamaan, että asialle pitää tehdä jotain. Tavallinen syömäni ruoka on perusterveellistä ja pidän kaikesta, mutta ongelmana on ihan liian isot annokset yhdistettynä suklaan + muiden herkkujen syömiseen.

Kiinnostaisi tietää käytättekö tte laihduttajat normaalirasvaisia ja -sokerisia tuotteita vai light-versioita? Tähän saakka olen aina syönyt lightiä (ja tulos näkyy, heh), nyt olen päättänyt pääosin unohtaa keinomakeutuksen ja rasvattomat tuotteet. Rasvattomista/vähärasvaisista tuotteista jää käyttöön rasvaton maitojuoma ja rasvaton raejuusto ja vähärasvainen kermaviili ihan sen takia, että pidän niiden mausta. Kaikki keinomakeutetut jutut päätin jättää pois ja ostan tästä lähtien mm. tavallista mehukeittoa ja tavallista sokerilimsaa silloin harvoin kun limsaa juon.

Onko kukaan huomannut mitään eroa kevyttuotteista luopumalla vai onko tämä laihduttajalle ihan tuhoontuomittu suunnitelma?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpi kysymys on se, paljonko kaloreita saat päivän aikana (tai tarkemmin ottaen, keskimäärin päivien aikana pidemmällä aikavälillä). 

Minä syön rasvaisia tuotteita mutta vähemmän, koska minulla ne pitävät paremmin nälkää. Joillain ihmisillä on päinvastoin, suurempi tilavuus pitää paremmin nälän loitolla. 

Makeita juttuja kannattanee välttää kokonaisuudessaan. Minulla homma menee aika 50/50, syön niitä mitkä on parhaimman makuisia mutta aina vähän. Esim. karkkia ihan max 150g. 

Vierailija
2/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oooooo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä tarviit sokeria sen enempää kuin niitä keinomakeutettujakaan?
Jätä kokonaan pois ruokavaliosta mehukeitot ja maustetut jugurtit ja kermaviilit ja muu turha.

Vierailija
4/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän lähinnä kookossokeria ja hunajaa, valkoista sokeria välttelen, paitsi jäätelössä ;) syön kyllä ihan kaikkea jos olen esim. juhlissa, mutta kotona siis vähemmän. Käytän oliiviöljyä, voita ja pähkinöitä.

Tsemppiä AP! Kyllä se siitä lähtee rullaamaan kun vaan olet kärsivällinen ja itsellesi armollinen. Opit pian, miten kannattaa syödä jotta paino putoaa.