Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos lapsesi kertoisi olevansa homo?

Vierailija
13.07.2015 |

Tyttäreni kertoi kirjeitse seurustelevansa tytön kanssa. Tyttöystävä on ollut pitkään tyttäreni kaveri ja nyt kertoi heidän sitten seurustelevan. Tytär asuu jo muualla.

Mitä minun pitäisi heille vastata? Miten itse reagoisit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäisin sille iphonen kuivana kakkoseen

Vierailija
2/8 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks'ei ykköseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo homot oo pahasta, ovat usein ihan ok. Mutta jos olisi bi-seksuaali niin kyllä hermostuisin. Kylähuorakin olisi parempi vaihtoehto. Oikeastaan se on ihan sama mutta antaa myös naisille.

Vierailija
4/8 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se aika kova pala. Onneks kuitenkaan ei ole lapsia, eikä tule, niin ei tarvitse ikinä joutua siihen tilanteeseen.

Vierailija
5/8 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelisin ja pyytäisin tuomaan tyttökaverin kotiin näytille. Toivoisin, että on kiva tyttö.

Vierailija
6/8 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuisi siitä olisinko itse arvellut jotain sen suuntaista (eli lähinnä että yllättyisinkö vai en), mutta joka tapauksessa tekisin lapselle selväksi että hän on edelleen rakas lapseni ja toivon hänen olevan onnellinen kumppaninsa kanssa.

Vierailija
7/8 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olisin toisaalta tytön puolesta onnellinen, hänellä on oma rakas mikä on aina iloinen juttu. Toisaalta varmaan hieman pelkäisin tytön puolesta, sillä edelleen tässä maassa on homofobiaa ja homojen syrjintää. Mieluummin sitä toivoisi lapsensa olevan hetero, heterolla elämä on helpompaa. Niin se vaan on. Lastani en ikinä hylkäisi, sanoisin että rakastan ja toivoisin että tuo tyttöystävän näytille.

Vierailija
8/8 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 03:13"]Onnittelisin ja pyytäisin tuomaan tyttökaverin kotiin näytille. Toivoisin, että on kiva tyttö.
[/quote]

Sain väsyneet naurut pitäisi nukkua.
Luin tuon tyttökaverin tyttökalenterin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi