Mff blogin uusin postaus
En uskonut että läheiset tulevat tekemään postauksen. Mitä mieltä?
Kommentit (60)
Kesästä haaveili ja kaikkea.. barcelonasta.
Eikös tuo Mff kirjoiteta oikeasti Milf`?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:22"]Mä oon ruma ja köyhä, Laura oli kaunis ja rikas. Mun pitäs vetää itseni jojoon.
[/quote]
Väliäkö sillä ulkonäöllä ja omaisuudella, jos on sisältä ihan palasina. Valitettavasti jotkut luulevat, että kaunis ihminen ei voi olla surullinen ja masentunut.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:36"]
Jotenkin todella surullista ja käsittämätöntä katsoa tuota Lauran kaunista, mustavalkoista,kuvaa ja lukea hänen tuhkien ripottelusta. Miten lihaa ja verta, hetki sitten eloa täynnä ollut nuori on enää vain tuhkaa? Ja tuo kuva, aivan äärettömän kaunis, mutta hautajaisvibat - mustaa pitsiä ja valkoinen ruusu.
[/quote]
Niin totta
Koskettavia nuo lukijoiden kertomukset
Hienoa, että ovat näköjään julkaisseet Lauran viimeiseksi omakirjoittamaksi jääneeseen postaukseen tulleet kommentitkin
Laura <33 Toivottavasti postaukseen ei tule asiattomia kommentteja.
Kertokaa ihan eka kertaa tähän blogiin törmänneelle että kuka tämä Laura oli? Miksi kuoli?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:28"]Kertokaa ihan eka kertaa tähän blogiin törmänneelle että kuka tämä Laura oli? Miksi kuoli?
[/quote] Hyvin tunnettu nettipersoona. Alussa IRC-galleriassa, myöhemmin Livejournalissa ja Bloggerissa. Kuolinsyystä ei tietoa.
Videokooste oli koskettava, ihan tuli kyyneleet silmiin. Kiva että läheiset tekivät vielä viimeisen postauksen.
Laura sanoo siinä sydäntä näyttäessään "heippaaa" alk.per.videolla kun ääniä ei oo otettu pois. :(((
Video tosi surullinen. Tietääkö joku miksi Lauran videot on poistettu :/?
Peppi Puljujärvi postasi tänään instagramiin Lauran muistolle kuvan, jos oikein ymmärsin ni on Plusmimmin kanssa reissussa.
Huhhuh. Aiemmin olen kommentoinut ja lukenut näitä Lauran muistelu-ketjuja yms. mutta ne eivät oikeastaan ole herättäneet sinänsä mitään tunteita. Tietenkin on kamalaa, että Laura kuoli, mutta nyt, kun katsoin tuon videon, niin jotenkin heräsin todellisuuteen ja ihan viilsi sydämestä. Alkoi melkein itkettämään.
Mutta hyvä, että tuollainen postaus tehtiin. Minusta olisi ollut hienoa, jos oltaisiin tehty vaikkapa semmoiset "huippuhetket vuosien varrella" - postaus, jossa oltaisiin käyty läpi Lauran blogia, elämää ja tapahtumia. Vaikka ihan lapsuudesta asti. Mutta ymmärrän kyllä senkin, että sellaista voi olla rankkaa kirjoittaa.
Voi että. Lepää rauhassa Laura, olet nyt paremmassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo Mff kirjoiteta oikeasti Milf`?
Mff = Motherfucking fashion
MILF = Mother I'd Like to Fuck
Aivan eri asiat siis kyseessä!!!
Mitäpä jos Laura halusi just näin.
Kuinka te viitsitte. Ei kovin kirjoitustaitoinen. Harmittaa.
En usko että halusi olla niin onneton että päätyy itsemurhaan.
Oon surullinen, että Lauran youtube-kanava on näköjöön poistettu, mutta se on tietenkin tavallaan ihan ymmärrettävää. Niitä videoita olisi vaan ollut ihana katsoa vielä kerran <3 :(
Mutta todella kivaa, että tuo blogipostaus tehtiin!