Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako huominen töihin meno? Tsemppi-viesti sinulle!

Vierailija
12.07.2015 |

Ajattelin laittaa pienen tsemppiviestin teille, jotka palaatte loman jälkeen töihin huomenna. Joita ahdistaa mennä töihin kylmän kesän jälkeen. Joilla on liikaa tekemistä odottamassa. Joiden työpaikalla on huono ilmapiiri. Joita joku kiusaa tai joista joku puhuu selän takana.

Lähetän teille paljon voimia! Muistakaa, että eka päivä loman jälkeen on aina raskain. Ja jos töissä on epäkohtia, niin älkää epäröikö puuttua niihin ja puolustaa omia oikeuksianne. Ootte vahvoja ja selviätte kyllä :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kiva aloitus! Hyvä sinä ap! :)

Vierailija
2/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos:-). Mä surkeilen täällä yksin, perhe on mökillä, ja kissakin oksensi. Ja töissä on varmaan kiire, kun ei ole kesälomansijaisia...

mutta kiitän tsemppauksesta suuresti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes oo ollut lomaa, vaan ihan normaalit viikonloppuvapaat ja silti ahdistus on SUUNNATON! Tänään jo iltapäivästä rupes oikeesti fyysisesti ahdistamaan (henkeä ahdistaa, oksettaa yms.) huominen työpäivä. :( Henkinen ahdistus on vieläkin suurempi. Kyllä, mä inhoan työtäni. Ja kyllä, etsin koko ajan uutta työtä, mutta siihen asti jotenkin on pakko maksaa laskut... Yksityiselämässäkin menee tällä hetkellä kaikki aivan päin persettä, - kamalaa töissä ja kamalaa kotona. Tosi jees!

Vierailija
4/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahista. Vitsi olen kaivannut työtä ja asiakkaita! Ihan superia päästä taas töihin. Mutta kiitos tsempistä ja kauniista ajatuksesta. Kellon kanssa eläminen on ainut mikä tökkii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä