Mies: mitä ajattelet tällaisesta naisesta?
Reilu kolmekymppinen lapseton sinkku, takana muutamia vakavia suhteita, asunut useita vuosia itsekseen. On tosi itsenäinen ja määrätietoinen, kouluttautunut korkeasti mutta ei johtavassa asemassa vaan ihan rivityöntekijä huonopalkkaisella alalla. Tulee kuitenkin hyvin toimeen ja on jonkun verran omaisuutta. Hänellä on muutamia hyviä ystäviä, joista pitää hyvää huolta. Ei rilluttele kaupungilla vaan viihtyy kotona. Iloinen ja avoin luonne, joskin itsepäinen toisinaan. Hyvännäköinen nainen mutta vähän pyöreä. Ehkä vähän erakkoluontoinen ja vanhanaikainen, myös epävarma itsestään. Ei halua esimerkiksi nettideittailla vaan odottaa löytävänsä kumppanin kaupan kassalta tms. Kuulostaako hyvältä vai kamalalta?
Kommentit (19)
No miehet, mitä mieltä meistä :) ?
Ap
Kuulostaa vaimomatskulta, mutta kuva ois kiva.
M36
Nettideittailun täydellinen torjuminen on hiukan typerää.
Olet kuin naispuolinen versio minusta, mikäli ylipainoa on siis vain pari kiloa. Eli ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:46"]Kuulostaa vaimomatskulta, mutta kuva ois kiva.
M36
[/quote]
sama.
m39v
Minulle tuollainen hieman nuorempana :)
M24
Kelpaako itsellesi vähän pyöreä mies?
Ei paskempi.
Tuo lapsettomuus mietityttäisi, että oletko niitä "lapsikielteisiä". Itsellänikään ei ole lapsia, mutta ajattelin kyllä, että joskus olisi.
Kyllä vähän saa miehelläkin olla pyöreyttä :) lapsia haluan kyllä!
Ap
Luulen että ap napattaisiin netistä melko pian ;)
Nettideittailu hirvittää koska a) pelkään pakkeja/tylyä palautetta, koska huono itsetunto b) syvempää tuttavuutta on helpompi tehdä ennestään jo vähän tutun ihmisen kanssa.
Mies saa olla myös pyöreä, kunhan ei ole ns. sohvaperuna. Minä en halua lapsia ollenkaan. =)
2
Ei kiinnostais. Ajattelisin että työ ja raha ois kuitenkin tärkeämpi kuin mies.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:06"]Mennäänkö naimisiin?
[/quote]
No vähän riippuu :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:07"]
Nettideittailu hirvittää koska a) pelkään pakkeja/tylyä palautetta, koska huono itsetunto b) syvempää tuttavuutta on helpompi tehdä ennestään jo vähän tutun ihmisen kanssa.
Mies saa olla myös pyöreä, kunhan ei ole ns. sohvaperuna. Minä en halua lapsia ollenkaan. =)
2
[/quote]
Siis tämä ei ole ap.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:07"]
2
[/quote]
Siis tämä ei ole ap.
[/quote]
Niinhän tuossa lukee. =)
Mitäkö ajattelen? Jotta ottajia varmasti löytyy.
m41
Oho, ihan kuin minun kirjoittamani. =D