Aion antaa vauvan pois. Onko täällä kiinnostuneita?
Kerro itsestäsi. La marraskuussa.
Kommentit (24)
Minä olen aina haaveillut Osku-vauvasta. Minulle on moni sanonut että olen todella hyvä ja luotettava lasten kanssa ja että minulle kyllä uskaltaisi vauvan antaa. Mielelläni pientä Osku-vauvaa hoitaisin ja juottaisin maitoa pullosta.
T. Mies maalta
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:36"]
Minä olen aina haaveillut Osku-vauvasta. Minulle on moni sanonut että olen todella hyvä ja luotettava lasten kanssa ja että minulle kyllä uskaltaisi vauvan antaa. Mielelläni pientä Osku-vauvaa hoitaisin ja juottaisin maitoa pullosta. T. Mies maalta
[/quote]
Ja vaihtaisitte ristiin toistenne vaippoja? Muistathan sitten että sinulle ei ne Pampersit ehkä mahdu!
Voi kun voisikin saada vauvan Vauva-palstan kautta. Ottaisin mielelläni.
otan hänet. Ei tässä sossuja tarvita välikäsiksi. Me hoidetaan asia kahden kesken.Pannaan juristilla paperit kuntoon! olen valmis! Onko tyttö vai poika ?
Haluaisiko joku oikeasti? Tyttö tulossa. Terve, en ole käyttänyt mitään raskauden aikana. Ap.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:41"]
Huutonettiin tai toriin
[/quote]Toriin ilman muuta, menee nopeammin kaupaksi ja paremmalla hinnalla.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:03"]
Haluaisiko joku oikeasti? Tyttö tulossa. Terve, en ole käyttänyt mitään raskauden aikana. Ap.
[/quote]No oikeasti haluaisin mutta lapsi hyvä, ei maailma sillä tavalla toimi. Jos haluat lapsesta eroon, on sinun mentävä sosiaalityöntekijän juttusille. Synntyksen jälkeen harkinta-aika on vähintään 8 viikkoa, ennenkuin adoptiopaperit voidaan tehdä. Voit myös esittää toiveitasi lapsesi adoptoivan perheen suhteen, sekä adoption jälkeen mahdollisesta yhteydenpidosta sinun ja adoptioperheen välillä. Adoptiovanhemmilta edellytetään, että he ovat käyneet adoptioneuvonnan, kelle tahansa vauva-palstan lukijalle et voi lastasi antaa.
Meillekin kelpaisi,saisi helposti meidän pojalle leikkikaveri,lapsen teko odotuksineen ja synnytyksineen on niin helvetin rankkaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:46"]
Tarjoan 1,5 e.
[/quote]Minä korotan 50 sentillä ja laitan päälle korotusautomaatin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:09"]
Kelpaako vaihdossa BabyBorn vuodelta 1999?
[/quote]Meillä on vuoden nuorempi. Vaatteet on kadonneet vuosien aikana. Ehkä äitiyspakkauksesta löytyy sopivia.
Älä ainakaan sille vaippamiehelle anna josta täällä eilen oli juttua.Ne sen kuvat ahdistaa mua vieläkin.
Eiköhän nyt oikea osoite ole se sossun luukku. Jos siis olet tosissasi.