Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuistuuko todella lapsellinen lapsi kun menee 7 luokalle?

Vierailija
12.07.2015 |

Olen huolissani velipuoleni lapsesta joka siis tyttö... Hän on kuukauden päästä 7 luokkalainen mutta todella lapsellinen olemukseltaan ja käytökseltään. On jo 13 v.mutta mitään varttumisen muotoja ei omaa, ja leikkii mielikuvitusleikkejä ja puhuu hyvin lapsenomaisesti lässyttäen lähes aina. Pahasti pelkään että joutuu kiusatuksi koska pukeutuukin lähinnä 10 vuotiaalle sopiviin vaatteisiin ja käyttää koululaukkunakin pastelliväristä reppua. Meikeistä tai vastaavista jutuista ei tiedä mitään eikä haluakkaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuistu. Jos on lapsellinen on jatkossakin samanlainen, jos on normaali niin on yhä normaali, jos on kypsä on kypsä edelleen. Ei se 7lk ole maaginen. T. Tulevan 8 luokkalaisen vanhempi

Vierailija
2/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko yläkoulussa ja se tyttö on samanlainen bitch kuin muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vähän epäilenkin että on hänen minänsä ja ei ikä juuri muuta. Äitinsäkkin on yli 40v ja lievästi sanottuna aika yksinkertainen ajattelultaan :(

Vierailija
4/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi meikata?!

Vierailija
5/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapsi saisi käyttää lapsille tarkoitettuja vaatteita ja reppuja?

Vierailija
6/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuollainen luokkakaveri yläasteelta kasvoi "teiniksi" 18-vuotiaana. Nyt ollaan 24 ja hän bilettää kuten me muut 18-19 v iässä...

Vierailija
7/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:55"]Miksei lapsi saisi käyttää lapsille tarkoitettuja vaatteita ja reppuja?
[/quote]
Ylä.asteella? Ei ihme että tenavat tulee itkien koulusta.

Vierailija
8/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukion tokalla ja meidän luokalla on tommonen tyttö. Pukeutuu nallepaitoihin, käyttää hevosreppua, ei käytä dödöä. Ihan kun olis kymmenenvuotias.

Vierailija
9/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kehittyvät eri tahtiin!

Vierailija
10/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala, siis ihan pastellinvärinen reppu! Mustako sen yläaseella pitäisi olla?

Vierailija
11/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskaluokkalainen on vielä lapsi. Vaikka murrosikä olisi jo alkanutkin, ei se tarkoita, että muuttuu lapsesta aikuiseksi. Jos 13-vuotias käyttäytyy kuten aikuinen, silloin on vanhemmissa jotain pahasti vialla, ovat narkkeja tms. Vai haluaisitko, että veljentytär olisi sellainen, josta tässä juuri uutisoitiin, että meikkasi ja pukeutui ja sai sumutettua lukuisia ihmisiä luulemaan, että hän on yli 20-vuotias, ryyppäsi ravintolassa ja pani kahta miestä ja vaati sitten rahaa käräjillä. Että semmoista aikuisuutta.

Vierailija
12/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:57"]

Mä olen lukion tokalla ja meidän luokalla on tommonen tyttö. Pukeutuu nallepaitoihin, käyttää hevosreppua, ei käytä dödöä. Ihan kun olis kymmenenvuotias.

[/quote]

Entä sitten? Onko se sulta jotenkin poissa? On sitten kaupan hyllyssä enemmän dödöä sulle, kun se tyttö ei niitä rohmua.

Vierailija
13/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:56"]Yksi tuollainen luokkakaveri yläasteelta kasvoi "teiniksi" 18-vuotiaana. Nyt ollaan 24 ja hän bilettää kuten me muut 18-19 v iässä...
[/quote]
Meillä oli montakin näitä jotka olivat hyvin lapsenkengissä vielä yläasteella ja oltiin niin kultamussuja. Siinä vaiheessa kun minulla oli jo perhe ja omakotitalo niin nämä aloittelivat teinikapinointia ja baarissa riekkumista. Eli tulivat sen 5-6v muita jäljessä, mutta aikuistuivat kyllä. Ei se yläasteelle meno tee sen aikuisempaa, jokaisella ottaa oman aikansa.

Vierailija
14/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:56"]Yksi tuollainen luokkakaveri yläasteelta kasvoi "teiniksi" 18-vuotiaana. Nyt ollaan 24 ja hän bilettää kuten me muut 18-19 v iässä...
[/quote]
Meillä oli montakin näitä jotka olivat hyvin lapsenkengissä vielä yläasteella ja oltiin niin kultamussuja. Siinä vaiheessa kun minulla oli jo perhe ja omakotitalo niin nämä aloittelivat teinikapinointia ja baarissa riekkumista. Eli tulivat sen 5-6v muita jäljessä, mutta aikuistuivat kyllä. Ei se yläasteelle meno tee sen aikuisempaa, jokaisella ottaa oman aikansa.
[/quote]
Jaaaa no ei minusta ole mikään hieno saavutus, että muksut on tehty juuri ja juuri 20-vuotiaana ja 25 iässä ollaan pöhöttyneitä keski-ikäisiä kun ikätoverit alkavat vasta suunnitella lasten hankintaa.

Vierailija
15/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat pukis vielä yläasteelaisetkin vaippoihin ja eväät mukaan. Kannattaa miettiä mitä lapsi saa kärsiä kun ette halua aikuistuvan.

Vierailija
16/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:01"]

[/quote]

Ei kaikilla tule se kapinointi, baaririekkuminen ja vastaava koskaan. Osalla elämä on "tasaista" viivaa pikkulapsesta vanhukseksi asti.

Vierailija
17/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:57"]

[/quote]

Entä sitten? Onko se sulta jotenkin poissa? On sitten kaupan hyllyssä enemmän dödöä sulle, kun se tyttö ei niitä rohmua.
[/quote]

Tiedätkö miten hirveetä on istua pienessä huonosti ilmastoidussa luokassa jossa yksi ihminen haisee rasvalle ja todella vahvalle hielle ja haju syrjäyttää huoneilman. Ruokajonossakin alkaa oksennusrefleksi jylläämään kun edessä on rasvatukkainen hirveän hajuinen teinityttö joka ei ymmärrä, että tässä iässä tarttee jo käydä suihkussa useammin kun kerran viikossa ja käyttää dödöä!

Vierailija
18/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:57"]Mä olen lukion tokalla ja meidän luokalla on tommonen tyttö. Pukeutuu nallepaitoihin, käyttää hevosreppua, ei käytä dödöä. Ihan kun olis kymmenenvuotias.
[/quote]no voi että. Oon sun ikänen mut mua ei paskaakaa haittaa miten muut pukeutuu koulussa

Vierailija
19/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:57"]

[/quote]

Heh, mulla on disney-neule ja olen 30. Dödöäkään en useimmiten käytä kun ei ole tarvetta.

Vierailija
20/51 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:57"]

[/quote]

[/quote]

Tiedätkö miten hirveetä on istua pienessä huonosti ilmastoidussa luokassa jossa yksi ihminen haisee rasvalle ja todella vahvalle hielle ja haju syrjäyttää huoneilman. Ruokajonossakin alkaa oksennusrefleksi jylläämään kun edessä on rasvatukkainen hirveän hajuinen teinityttö joka ei ymmärrä, että tässä iässä tarttee jo käydä suihkussa useammin kun kerran viikossa ja käyttää dödöä!
[/quote]ja sitten nää teinitytöt jotka laittaa iha hemmetisti jotai paskan hajusta hajustetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä