Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulossa. Mies ei tee elettäk

Vierailija
12.07.2015 |

Olemme ajautuneet eroon. Haluan että mies muuttaa pois. En jaksa enää asua saman katon alla. Tuntuu vaan niin pahalta laittaa mies lähtemään talosta vaikka hänwllä ei enää tunteita minua kohtaan olekaan. Hän ei puhu erosta mitään ja elää kuin ei mitään olisi tapahtumassa. Ei vaan minulle puhu juuri mitään. En käsitä! Mitä tämä käytös on? Eikö mies usko eroon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies. Miehet eivät osaa erota vaikka haluaisivatkin sitä. Pakko yleistää kun tuntuu koskevan lähes jokaista miestä, naiset ovat aina tekemässä eroaloitteen vaikka mies olisi se osapuoli, joka eniten haluaa erota. En ymmärrä.

Vierailija
2/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset sitten yleensä hoitavat nämä erot kun mies ei tee elettäkään? Onko jollain kokemusta omaa tai tuttavan?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto omasi, koska haluat miehen muuttavan pois? Oma hankaluutensa etsiä uusi asunto, helpompi asua siellä, vaikka tunnelma olisi jäätävä.

Vierailija
4/4 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:23"]

Olemme ajautuneet eroon. Haluan että mies muuttaa pois. En jaksa enää asua saman katon alla. Tuntuu vaan niin pahalta laittaa mies lähtemään talosta vaikka hänwllä ei enää tunteita minua kohtaan olekaan. Hän ei puhu erosta mitään ja elää kuin ei mitään olisi tapahtumassa. Ei vaan minulle puhu juuri mitään. En käsitä! Mitä tämä käytös on? Eikö mies usko eroon?

[/quote]

Tyypillistä! Nainen jää yhteiseen asuntoon. Alapeukku!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme