Kestositeet ja pikluhousunsuojat, mistä te niitä hommaatte?
AV:lla usein neuvotaan käyttämään kestosuojia jos pimpsa haisee tai on muuta ongelmaa alapäässä. Mutta mistä niitä saa? Kuinka ne kiinnittyvät pikkareihin? Onko kuosit samanlaisia kuin vauvanvaipoissa?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:56"]
Miksi ei mikrokuitua iholle?
[/quote]
En mä ainakaan laittaisi mikrokuiturättiä alapäähän, sehän oikein repii ihoa, hyi.
Kestovaippakauppa.com. Olen tilannut sieltä ja kaksi olen ostanut Ruohonjuuresta. Siteissä on siivekkeet ja nepparikiinnitys. Mulla on kolmenlaisia siteitä, Kestovaippakaupan omaa merkkiä, ihoa vasten tuleva osa on coolmaxia ja toisella puolella PUL-kangas, sitten on Imse Vimseä, jonka päällinen on valkoista puuvillaa, sitten on kaksi Maijat-merkkistä yösidettä (sama valmistaja kuin Muksut-kestovaipoissa), niissä ihoa vasten tulee (todennäköisesti) bambucollege.
Imse Vimse ja Maijat ovat parempia siteitä, mutta Kestovaippakaupan pikkuhousunsuojat ovat hyviä. Siteet ovat jotenkin niin pitkiä ja liukkaita, etteivät pysy niin hyvin paikallaan.
Ostan halpoja mikrokuitusiivousliinoja ja laitan housuun. Toimii.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:38"]Ei mikrokuitua ihoa vasten!
[/quote]
Miksi ei?
Miksi ei mikrokuitua iholle?