Kokemuksia Mallorca, Menorca ja Ibiza?
Elokuulle matka mielessä. Noista kolmesta ei ole yksikään ennestään tuttu. Kanaria on tuttu (Bahia Feliz, Lanzarote, Teneriffa yms).
Kommentit (8)
Kiitos vastauksista. Valitsimme Mallorcan. Alcudiaan mennään. Ostettiin juuri matka. Parin viikon päästä lähtö.
t. ap
Mallorca on monipuolisin. Ibiza brittinuorten bilesaari. Menorcaa kehutaan kauniiksi ja rauhalliseksi, en ole käynyt joten en tiedä varmasti.
Mallorca ei ole mitenkään eksoottinen, mutta siellä on bileet (magaluf), beechit ja pieniä mielenkiintoisia paikkoja, kuten vaikka Valdemossa. Riippuu ihan mitä haette.
Menorca on paras. Ollaan oltu Club Menorca-hotellissa kahdesti. Rauhallinen saari, luonnonkaunis. Hyvää ruokaa. Mallorcalla olen käynyt nuorena tyttönä pari kertaa. Paljon edullisemmat matkat kuin Menorcalle, mutta melua osittain. Palma rauhaton. Iloinen meno ja kivat rannat sielläkin.
Ibiza on toki ihan nätti paikka, mutta kova bilemesta. Täynnä örveltäviä brittinuoria. Klubit kalliita, joskin niissä on hyviä dj:itä. Jos haluaa juhlia ja pitää hauskaa, niin voi olla ihan hyvä paikka.
Mallorca on monipuolisin. Minusta Palma on ihana vanha kaupunki.
Menorca sopii rauhallista hotellilomaa toivovalle. Ibizalla on bilemaine, mutta samanlaisia kahjoja brittibilettäjiä on Magaluf täynnä Mallorcalla. Pitää vaan muistaa että Magaluf on vain yksi monista Mallorcan kohteista. Esim. Alcudia on ihan toisesta maailmasta ja lapsiperheiden unelmakohde rantoineen.
Oon kayny kaikissa ja kaikki kivoja, erilaisia. Kylla Ibizaltakin loytyy rauhallisempia kohteita. Menorca hiljaisin. Son Bou ranta oli aika kaunia, ajettiin saari ristiin rastiin. Pohjois rannikollakin kivoja kohteita. Mallorca on kai mun suosikki noista. Cala D'or tosi kiva. Myos pohjoispuolella, minne Suomesta tehdaan paketti matkoja on kaunista. Ei tarvii niille hippa alueille menna jotka on siina Palman lahistolla.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:15"]
Kiitos vastauksista. Valitsimme Mallorcan. Alcudiaan mennään. Ostettiin juuri matka. Parin viikon päästä lähtö.
t. ap
[/quote]
Mukavaa lomaa!
Muistakaa aurinkorasva, ja käyttäkää runsaalla kädellä. Vaikka siitä kuinka toitotetaan niin aina näkee porukkaa joka on polttanut itsensä ensimmäisenä lomapäivänä.