Hämmentynyt (Maijan tarinaa ym.)
Joko tämä on ollut täällä? http://www.rapport.fi/rapport/artikkeli.php?aid=225350
Siis minulle on mennyt läpi kaikki kohun myötä julkisuudessa olleet tapaukset. Mutta nyt olen ihan ymmälläni: siis onko todella niin, että vakavissakin rikosasioissa tutkijana - ja tuomarina - voi olla vyöhyketarapeuttiin verrattavissa oleva asiantuntija!
Kuvitelkaapa jotakuta vyöhyketerapeuttia painelemassa jalkapohjia ja kertomassa asiakkaalle, että nyt kun sulla tuntuu kipu siellä lantionalueella, niin se yrittää sanoa sinua jotain. Pinnistele ja ponnistele! Voisiko muistosi olla jotain tällaista ja tuollaista...? Tuollainen kehoterapeutti kuulostaa ihan täysin puoskaroinnilta!!!
Ja sitäkään en ole tajunnnut, että tosiaan Hurtigin kirjojen aineistoissa äänessä (ilmeisesti) ovat enimmäkseen uhrit ja "uhrit".
Siis mitä v....a?!
Kommentit (6)
Tämä raportti ei tule saamaan suosiota tällä palstalla. Kiusallista luettavaa.
Mutta eihän tuo Kaaronkaan juttu millään lailla pysty todistamaan mainittujen äijien syyttömyyttä.
Kyllä uppoaa tuo yksi Gesarin hylkäämä artikkeli lestoihin kuin kuuma veitsi voihin. Ällöttävää. Minä en usko pf:sta tuomitun miehen syyttömyyteen. Perustelut jättää tyttären haastattelu pois olivat myös oudot.
Ei niin. Mutta sai kyllä minut pohtimaan luottamustani oikeuslaitokseen. Lisäksi jäin miettimään valemuistojen mahdollisuutta esim. Ulvilan tapauksessa.
Minä taas olen aina tiennyt, että kaikki ei todellakaan ole aina sitä miltä näyttää ja lehdissä lukee. Tuomaritkin ovat vain ihmisiä ja oikeuslaitos ei vaan aina ole oikeassa. Kumpa tästä uutisesta nyt moni oppisi! Mutta ehdottomasti tuohon pitäisi tulla muutos että "asiantuntija"laudunnoilla on liian ratkaiseva rooli.