Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiillyinkö turhasta miehelle?

Vierailija
12.07.2015 |

Tilanne siis että tultiin eilen vanhempieni mökille, jossa minun ja mieheni lisäksi sisaruksiani. Kaikki meni mukavasti mutta illalla oli pakko lähteä käymään kapakassa ja sieltä tullessa niin humalassa ettei meinannut pystyssä pysyä. Loukkasi siskoni pahasti ja nyt ei myönnä tehneensä mitään väärää. Meillä muuten hyvä parisuhde mutta miehen ottaessa viinaa kaikki muuttuu loppuillasta. Tuli raivoamaan ja haukkumaan minua yöllä. Monesti uhkailee erolla tai ns luulee liikoja itsestään. Nyt aamulla hänen puhelimensa pudonnut järveen minkä vieläpä minä ostin pari viikkoa sitten. Sanoin, että loukkasi eilen minua ja haukkui kusipääksi mutta ei kuitenkaan sanonut muuta kuin että ota ero sitten ja pitkin hampain sanoi anteeksi. Rakastetaan toisiamme, mutta on hyvin uuvuttavaa tietää toinen saavan raivari milloin mistäkin. Mietin vakavasti jo eroa mutta se ei mielestäni ole kuitenkaan ratkaisu:/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin kanssa on vaikeaa, onko teillä lapsia? Jos ei ole, niin älkää niitä hankkiko, tuollaisesta ei ole isäksi.

Vierailija
2/3 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tommosessa ole mitään järkeä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi riiput alkoholistissa, joka kohtelee sinua huonosti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä