miksi täytyy puolisolle koko ajan korostaa ettei petä?
Ihme keskusteluja käyty jo pari kuukautta meillä ja puheenaiheena vakuuttelut mieheltä, että hän ei ikinä pettäisi ja sitten näitä kummallisia parisuhdekeskusteluja uskollisuudesta joita mies käy todella vakavaan sävyyn. Messengerissä lähettelee jotain uskollisuus sananparsia ja " tykkää jos olet uskollinen parisuhteessa" postauksia. Mä olen et hei mä oon täs 2 metrin päässä! Outoa. Mä en tiedä mitä noihin juttuihin sanoa kun hänen uskollisuutta en ole koskaan epäillyt ja itsestäni tiedän että en ole pettänyt
Kommentit (8)
Jos joku kaveripiiristä on pettänyt ja miehellä asia mielenpäällä? Itsellä meinaa nousrta vainoharhat ja mustasukkaisuus pintaan esim. jos satun lukemaan täältä useamman pettämisketjun saman päivän aikana. Tulee uniinkin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:39"]Epäilee sun pettäneen
[/quote]
No sen minä tiedän kun minuutilleen kyttää mun menemiset. Itse häviää ties minne enkä perään kysele. Itse tilittää sitten kun kotiin pääsee ja on niin täynnä rakkautta ja hellyydenkipeyttä.
Ap
Kauheeta. Kuulostaa ihan petturilta so far.
Kyllä jotain outoa on. Seksikin on sellaista että 4vk ilman ja sitten pari viikkoa ihan eläimellistä. Sitten muutaman kuukauden nihkeä aika jolloin saa max 2 kertaa kuussa. Sitten taas tulee jakso että mikään määrä seksiä ei tunnu riittävän. Minä taas olen vastannut kysymyksiin onko mulla joku, mutta aihe on niin typerä että en itsekään uskoisi itseäni jollen tietäisi.
ap
Sitten se muuten sanoo välillä jotain sokeiden näkemisestä ja kuurojen kuulemisesta. Ihan pimeää tuollainenkin.
Ap
No kyllä mulla jo heräisi epäilys tuommoisesta...