Arvostelkaa mun silmä rehellisesti (kuva)
Lähikuvat on kyllä karuja, mutta tässä olis mun silmästä sellainen. Silmä
Miten kuvailisit sitä?
Kommentit (58)
Ihme huomiohuoraamista. Nätti silmä, miksi kysyä edes?
Kaunis, ihanan pitkät ripset. Mutta kulmakarvoja oot kyllä nyppinyt vähän liikaa tuolta alkupäästä. Kulmakarvat pitäisi alkaa samasta kohtaa, mihin silmän sisänurkka ulottuu.! :)
Kulmakarvat kaameet etkä osaa laittaa ripsaria oikein.
Wt:n silmä. Siitä oikein huokuu se, että olet tänään ollut jälleen kerran lähipubissa kiskomassa oluttuoppeja naamaasi kaljun, isomahaisen ja parrakkaan moottoripyöräjengiin kuuluvan miesystäväsi kanssa.
Tuli mieleen heti Orange is the new black -sarjasta se Red -niminen nainen :o
Tuo verisuoni on kivan mutkikas :D Ainut asia mihin kiinnitin huomiota kuvassa.
Alkoholisteilla on usein tuonmalliset silmät, mutta ihan ok on
Ilmeisesti haluat, että haukumme kuvassa olevan naisen silmää ja kulmakarvoja? Silmässä tosin ei ole mitään vikaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:39"]Kaunis, ihanan pitkät ripset. Mutta kulmakarvoja oot kyllä nyppinyt vähän liikaa tuolta alkupäästä. Kulmakarvat pitäisi alkaa samasta kohtaa, mihin silmän sisänurkka ulottuu.! :)
[/quote]
Ei ole mun mielestä pitkät. Tai sitten mulla on erityispitkät, koska mulla on pitemmät kuin ap:lla.
Lurpattava, liian ohuet/lyhyet kulmakarvat, rumanvärinen tukka.
Haha no en oo juonu alkoa aikoihin, enkä muitakaan päihteitä käyttäny :D. Mutta diapamia oon tänään ottanut ahdistukseen. Aika jännä jos sen huomaa silmistä :O. Joo nyppiminen meni ihan vituiksi kun nypin liikaa toisesta, niin pakko niistä kulmista oli kumminkin symmetriset tehdä. Onneksi ovat uusiutuva luonnonvara. Millä tavalla ripsari on väärin? En tykkää könttäripsistä kuitenkaan.
Ihmeen moni sanoo, että kaunis, kun ite olin että "ai kauheeta!" kun ton kuvan kroppasin ja tosta väristä en oo kyllä ikinä ite erityisesti tykänny. Tollanen paskanen levänvihree, mutta onpahan ees kohtuu harvinainen. ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:43"]Wt:n silmä. Siitä oikein huokuu se, että olet tänään ollut jälleen kerran lähipubissa kiskomassa oluttuoppeja naamaasi kaljun, isomahaisen ja parrakkaan moottoripyöräjengiin kuuluvan miesystäväsi kanssa.
Wt-hullu.
Nyrhityt kulmakarvat, jämiä ripsiväristä, taitetut ripset, mantelin muotoinen silmä, silmän väri aika sama kuin minulla. Siinä kaikki huomiot.
Ripsari sudittu niin että ripset sojottaa tuppoina kaikkiin eri ilmansuuntiin. Sottaisen ja tuhruisen näköstä.
Nätti silmä. Olin kyllä aivan varma että siellä olis ollu jonkun pyllysilmä. :D
Kaunis